Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog zo lang wachten ;-)

29-11-2012 21:27:45
Hello bruidjes,

zoals de titel het al zegt, pppffffff ik moet nog zo lang wachten. Wij trouwen pas in 2014 en heb al zoveel leuken dingen gezien en wil al vanalles vastleggen en doen, maar das nog te rap he. Maar toch, geduld wordt beloond zeker he

groetjes

Karin
31-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 663

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik29-11-2012 21:37:55

candy
20-7-2013
 Meld misbruik29-11-2012 21:50:26

ken dat gevoel wij trouwen in juli en moeten ook nog lang wachten maar zo kan je ook u grotte dag heel goed planne en rond zien wa dat je zeker wilt hebben
wij hebben al van alles gedaan
-zaal staat vast
-gemeente +kerk
-ons misboekje is ook al klaar
-uit nodegingen enkel opsturen
-dj staat vast
-fotograaf staat vast
-ringen zijn wij ook al naar gaan kijken
en wat rond zien voor een kleed natuurlijk
en wat rond zien voor idekes voor in de zaal en kerk

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik29-11-2012 23:29:54

Hey Karin.

Ik herken jouw gevoel volledig! Wij trouwen een weekje voor jullie en het is héééél lastig aftellen. Ik ben toch al begonnen met mijn planning. Ik ga ervan uit dat hoe vroeger je zoekt, hoe groter de kans dat het gene dat jij wil nog vrij en beschikbaar is voor je grote dag. Zaal, fotograaf en dj liggen bij ons al vast.
In mijn hoofd bruisen er honderden ideetjes en mijn verloofde moet mij soms echt afremmen. Zo had ik het perfecte bedankinggeschenkje gevonden dat past bij het thema (ook dat is in mijn hoofd al volledig uitgewerkt), maar ik mag nog niets bestellen terwijl het een buitenkansje was. Te vroeg volgens hem, maar moest het aan mij liggen was alles al geregeld. Nog veel succes!

candy
20-7-2013
 Meld misbruik29-11-2012 23:33:45

idd hier ook ik wou vandaag ook al wat versieren kopen voor in de feestzaal bij ons von het zo mooi en moest het hebben en mn verloofde heeft tegen mij gezecht waar gaat ge dat allemaal zetten 8maanden lang? je kan er beter nog mee wachten voor dat allemaal te kopen.
dus heb ik maar braaf geluisterd en alles terug gezet met spijt in mn hard maar moet mijn verloofde wel diep van binne gelijk geven

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-11-2012 8:50:59

Hallo
Ik ben begonnen met 634 dagen op de teller en heb al veel geduld moeten uitoefenen. Soms gaan de weken wat sneller (vb met de feestdagen, als je de trouws van de bruidjes hier opvolgt, ...) maar soms ook zo ontzettend traag (als je vb niets kan vastleggen wegens te vroeg). Ondertussen is de teller gezakt naar 148 dagen en begint het nu eindelijk goed in te korten. Ik voel dus heel erg met jullie mee! Mijn tip: koop niet te veel te vroeg want soms verander je in die lange tijd nog van idee en dan zijn het verloren kosten.
Groetjes
Rebecca

Karin
31-5-2014
 Meld misbruik30-11-2012 9:31:40

Hey,

Alle dan ben ik toch niet alleen die zo lang moet wachten .
Wij gaan in februari de zalen bezien die ons aanspreken, de videograaf en een fotograaf heb ik ook al gevonden maar nog niet aangesproken maar zoals ik hier al lees kan ik dit al wel doen he .
Nog veel succes bruidjes en bruidegommetjes
xx

Heidi
1-12-2012
 Meld misbruik30-11-2012 11:00:36

Hoi bruidjes,

Ik ben begonnen met rond de 350 dagen op de teller en nu staat die op 13 uren...
Een heel raar, maar vooral ontzettend fijn en speciaal gevoel!
Geniet van elke dag dat je verloofd bent, het vliegt voorbij en voordat je het weet, is de grote dag daar.
Veel succes nog met al jullie voorbereidingen!
Groetjes,
Heidi

Tina
19-7-2013
 Meld misbruik30-11-2012 13:55:54

Hier ook heel verloofd...

Wij zijn verloofd sinds 09/07/2011... en gaan pas trouwen volgend jaar 19/07/2012.

Ik heb dat eerste jaar niets gedaan. Gewoon iedereen verteld, ideeen opgedaan, getuige gevraagd en gesproken. Pas in juni zijn we gaan zien voor de zaal en dergelijke. Ondertussen staan we al een heel beetje verder..

debora
18-7-2014
 Meld misbruik30-11-2012 15:57:34

hihi, hier ook nog iets langer dan jou wachten en heb toch al heel veel gedaan hoor!

Wachten is echt nie men sterkste punt!

Wij hebben al:

feestzaal
fotograaf
gemeente
bloemenmandje
ringenkussen
een deel van de versieringen
"I DO" schoensticker
bruidskindjes al gekozen
getuigen al gekozen
openingslied
lied met ouders en schoonouders
...

Je kunt echt al veel ideeën opdoen! Ga echt nie wachten om dan alles snel in orde te hebben

cecile
16-8-2014
 Meld misbruik8-12-2012 20:28:50

Amaai, het koud zweet breekt mij hier al bijna uit. Wij trouwen in augustus 2014 maar heb nog lang niet geregeld wat de meesten hier al inorde hebben. Het enige wat wij al hebben is de zaal, de kerk en de kapster/schminkster. Ik ben wel bezig met het maken van een moodboard voor de versiering van mijn zaal en mijn uitnodigingen. Ik ben al bezig met naar jurken en ringen te kijken in de boekskes maar ben nog niet naar winkels gegaan. In februari mogen wij in onze trouwzaal een menu gaan proeven waarbij dan ook de mensen aanwezig zijn waar zij mee samen werken (DJ, bloemist,...)

debora
18-7-2014
 Meld misbruik8-12-2012 21:13:30

hey Cecile,

Ik heb zoveel geregeld omdat ik een hele tijd thuis gezeten heb wegens ziekte...
Je hebt echt nog heel veel tijd ze meid!

Het is natuurlijk gewoon leuk om alles te regelen vanaf dat je weet dat je gaat trouwen

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik29-12-2012 12:50:40

Jullie maken mij jaloers ;-) Ik moet nog tot OKTOBER 2014 wachten !! Dekke toch :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...