Terug naar overzicht
Het aftellen kan nu écht beginnen é Raïssa!!!Spannend seg...en zo mooi voor jullie om het jaar af te sluiten...in volle feeststemming !Geniet nog van die laatste weken voorbereiding en ik wens je een romantisch sneeuwtapijtje op jullie mooiste dag!!groetjesSandra
Enorm spannend! (Nog 27 dagen op de teller)Dankuwel, Sandra en we genieten van elke seconde!Groetjes,Raïssa
Raïssa, jullie december girls zijn de bruidjes die 2012 zullen afsluiten in stijl (mét of zonder thermisch ondergoed). Ik tel verder mee af met jullie en duim voor een prachtige dag!GroetjesRebecca
Inderdaad. Hopen op een mooie en fantastische winterse trouwdag voor jullie! Geniet ervan!Ik tel ook samen af en kijk nu al stiekem uit naar mooie wintertafereeltjes op je foto's
Het begint te korten he!! Spannend... Nog 2 weken hier whoop whoop
Ja, spannend waarschijnlijk als je trouwmaand eindelijk aangebroken is!Dat het een mooi winters huwelijk mag worden!We duimen mee voor alle goeds!GroetjesJoyce
kging net hetzelfde posten . hopelijk met sneeuw! Voor mij nog 11 dagen!! veel succes aan al de andere december bruidjes nu is het aan ons voor te stralen Groetjes Tessa!!
ik weet nu al zeker dat ik ga koud hebben :-)Nog 7 dagen.... spannend !!!!!
Geen 2 weken meer... Spannend! Geniet maar allemaal!
Geniet ervan ! Dat wilt zeggen dat ik bijna een jaar getrouwd ben ;)
HEEEEEL ERG SPANNEND!!! :D Nog een kleine 20 dagen voor mij! Wij gaan trouwen op de dag dat de wereld zogezegd vergaat, ik mag hopen dat we tegen dan nét getrouwd zijn ;).Iedereen heel veel plezier en veel geluk toegewenst!! Geniet van jullie prachtige (maar koude) winterbruiloft :)!
Genieten maar, gelijk welk weer!
ik vrees slecht :)