Terug naar overzicht
Zo'n leuk gevoel hé! Mogen we weten welke Pronovias het is geworden?
ik wil het ook weten :) !!!!
Zolang mijn verloofde het niet te weten komt, geen probleem!! Het is het model "Diciembre" uit de fashion collectie van 2013 geworden!!Hoe meer ik nr de foto's kijk hoe overtuigder ik ben!! hihi!
Heel mooie jurk! Proficiat! Leuk gevoel he! :)
Prachtig kleed!!! Hier ook een Pronovias-bruid :-)
Supermooi!!
Heel mooi! Ik heb ook gekozen voor pronovias! ;-)
Supermooi kleed ! Ik heb deze ook aangehad tijdens mijn pasbeurt (denk ik ) ! Bij mij werd het uiteindelijk een La Sposa, ik ben dus trouw gebleven aan de Pronoviasgroep :-).Waar heb je je kleed uiteindelijk gekocht ?
Bedankt voor jullie reacties!! altijd leuk om te horen dat anderen het ook mooi vinden!!@ Emilie: ik heb mijn kleed uiteindelijk bij maxim's couture in Aarschot gekocht! Heel vriendelijke mensen en goed geholpen. Ik was op het einde aan het twijfelen tussen 2 kleedjes en dan mocht mijn beste vriendin het andere kleed aantrekken, dat was allemaal geen probleem! Echt heel grappig trouwens om samen met je beste vriendin een bruidskleed te passen! Groetjes
Mooi en romantisch kleed!
Heel mooie keuze!
Oh waw Ann, proficiat met je mooie jurk!Heb nogal positieve commentaren gehoord van een collega die ook bij Maxim's couture geweest is. Grappig wel dat je vriendin ook het kleed mocht passen :-) Zal voor haar ook wel speciaal geweest zijn!