Terug naar overzicht
Bij ons hadden een 20 man afgebeld in de week van onze trouw. Uiteindelijk weet ik nu wel wie het waard was en wie niet! Sommige hadden goede en aanvaardbare redenen, anderen belachelijke en lachwekkende redenen! De dag zelf zijn er ook een deel niet komen opdagen en dat moesten we betalen. Wel had de feestzaal gemerkt dat er veel man niet was gekomen en hebben ze dat op een zeer vriendelijk manier gecompenseerd waardoor we de foto en videograaf, de dj en een koppel dat later kwam niet moesten betalen. Zal er minder ambiance zijn op je trouw... echt niet hoor! Zie het als volgt, ze zijn het uiteindelijk niet waard om te komen dus misschien zal je feest beter zijn. Ik zou wel zeker bellen naar de feestzaal en vragen of ze eventueel iets kunnen doen... Groetjes!
bij ons de laatste week ok nog 20 man afgebeld, wij hebben wel onmiddelijk de feestzaal verwittigd en dan moesten wij dit ni betalen! de dag zelf ook nog een 20 tal ni opgedaagd grrrrrrrr maar er zijn er wel een aantal anderen die gezegd had da ze ni gingen komen dan toch gekomen, dat compenseert dan toch blijkbaar is da "de mode" tegenwoordig
Ik hoop dat dit bij ons echt niet zo gaat zijn. We gaan waarschijnlijk ong. 125 personen uitnodigen, maar mijn verloofde zijn kant moet van Oost- West- Vlaanderen naar hartje Kempen komen, dus we vrezen voor daar veel afzeggingen. Maar onder de 100 personen moeten we 600 euro extra betalen!!
Hier ongeveer hetzelfde verhaal. Niet dat ik bang ben van te weinige ambiance of zo, maar hoe onbeleefd de mensen zijn! We hebben meer dan een maand geleden onze uitnodigingen verstuurd, ze moesten tegen 1 december iets laten weten, en via via hoor je dan van sommigen die nog niets laten weten hebben 'Ze twijfelen nog...' Als ze het nu nog niet weten... En nu nog steeds mensen die afzeggen. Enkele die ik versta (zoals een vriendin die heel recent bevallen is) en waar ik ook al rekening mee had gehouden, maar ook anderen die ik nu efkes niet meer hoef te zien...
Beter een feest met 50 happy personen dan een feest met 65 mensen waarvan er 15 met een lang gezicht komen. Ik denk dat er dan juist meer ambiance zal zijn. Een te groot feest is ook niet altijd zo goed hoor. Zo kan je meer aandacht schenken aan de mensen die zeer graag willen komen. :)
Bedankt voor al jullie toffe reacties. Ik heb er al min of meer vrede mee genomen...BEDANKT!!
das echt, die der bij ons wel waren hebben zich stuk voor stuk geamuseert en ik krijg nu nog steeds heel fijne reacties!
De afwezigen hebben ongelijk en weten niet wat ze missen :)!Ik zie bij ons zo'n strapatsen ook nog gebeuren overigens.Ik heb al beslist dat ik mij concentreer op wie wil komen.De rest ... die mist een - hopelijk - leuk feestje.