Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op zoek naar een uitnodiging

3-12-2012 20:12:41
hoi allemaal,

Wij zijn volop bezig met onze trouwuitnodigingen.
Het is heel moeilijk om iets te vinden dat we alletwee mooi vinden..... we dachten er eindelijk aan uit te zijn toen we deze stijl vonden:
of

maar we vinden geen enkele winkel/drukkerij die dit heeft. Weten jullie toevallig waar we deze stijl kunnen vinden?

Kimberly
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1882

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik3-12-2012 20:20:01

zelf ontwerpen? of eventueel een ontwerper inschakelen?

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik3-12-2012 20:23:23

Laten ontwerpen bij een grafisch ontwerper? Sommige drukkerijen bieden zo'n service ook aan.
Succes ermee!

kelly
13-7-2013

Kimberly
13-7-2013
 Meld misbruik3-12-2012 20:33:14

Goh, daar hadden we ook al eens aan gedacht maar dat doen we liever niet... aangezien het waarschijnlijk een pak meer zal kosten en het meer prutswerk zal meegeven (ontwerper vinden, drukkerij vinden, kleuren, papier, tekst, bijpassende enveloppen,...)

Ik hoop gewoon dat ze ergens in België gewoon te bestellen zijn....zo niet zullen we idd een ontwerper moeten aanspreken.

Kimberly
13-7-2013
 Meld misbruik3-12-2012 20:36:55

Hoi Kelly,

Dat is inderdaad niet echt wat we zoeken maar ik wil wel een poging wagen om ze aan te passen naar ons idee. Ik vrees enkel dat ik niet grafisch genoeg aangelegd ben om het naar onze stijl te zetten. Wel eens het proberen waard, bedankt!

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik3-12-2012 20:37:13

bij vistaprint kom je er wel goedkoop vanaf en goede service maar je moet ze maken maar niet direct bestellen de dag erna krijg je via email kortingen

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik3-12-2012 20:40:25

Home> + Zoek op Thema>Ticket / Toegangskaart>Trouwkaart: Circus Ticket/Aankondiging (Groot Formaat)

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik3-12-2012 20:42:10

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik3-12-2012 20:43:20

Ik denk dat zoiets ook wel te maken valt met microsoft publisher, dat is een redelijk makkelijk programma als je een beetje probeert. En dan in een pdfje meenemen naar de drukker. Wij hebben onze ook zelf ontworpen, maar met photoshop (mijn pa kan daar goed mee werken :-) )

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-12-2012 20:52:15

Hey Kimberly
Ten eerste: heel origineel - tof idee!
Ik zie dat je nog even tijd hebt voor de uitnodigingen de deur uit moeten. Ik zou je ook een grafisch ontwerper aanraden. Ik dacht aanvankelijk ook dat dit een dure bedoening zou worden maar na het opvragen van heel wat offertes hebben we toch iemand gevonden die ons ding ziet zitten, kan maken wat wij willen en dit aan een voor ons aanvaardbare prijs (het totaalpakket zal net iets minder kosten dan bestellen en bedrukken van een standaardkaart uit zo'n boek van bij de drukker).
Succes!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-12-2012 21:14:52

vistaprint is makkelijk ze, ik kan het zelfs

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik3-12-2012 21:18:03

wij hebben via carddreams onze kaarten en de proefdruk was SUPER !!!

kelly
13-7-2013

an
12-12-2012
 Meld misbruik3-12-2012 21:30:38

vistaprint.be eens proberen.. we hebben er die van ons ook besteld en iedereen vindt ze super :-)

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik3-12-2012 22:25:41

Apostrophe uit Nijlen! Ze hebben zelf een snijmachine, waardoor zij elke vorm van kaart kunnen maken, zelfs pocketfold uitnodigingen.

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik4-12-2012 8:54:26

Wij laten onze uitnodigingen (en al de rest) ontwerpen volledig naar onze zin.

Zo ligt alles in 1 mooie lijn en sluit het naadloos aan op ons thema.
Kost misschien iets meer maar ik ga voor niets minder dan de perfectie :)
Ik vind het hele carnivalweddingtheme trouwens héél leuk.
Hebben we ook nog naar gekeken om dit door te trekken in onze trouw.

Lize
24-8-2013
 Meld misbruik4-12-2012 9:46:34

Kijk eens op etsy? Daar zijn een heleboel meer gelijken van dat soort. Wij doen ook zoiets. Hebben wel een vriendin die grafisch ontwerpster is. Ik denk dat je zoiets niet standaard vindt hier in België. Succes!

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik4-12-2012 18:09:05

Ontwerper lijkt me ook de beste optie! Hebben wij ook gedaan zodat we alles kunnen doortrekken in één thema. Zijn vertrokken vanuit feestzaal (brouwerij) en zo alles gelinkt, zelfs onze viering!

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik12-12-2012 15:37:30

Vind je niets in die aard op carta rosa?
Snel even gekeken en misschien mits enige kleur en lettertype aanpassingen enz:
http://www.cartarosa.be/huwelijkskaarten/trouwkaarten/t...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info