TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Michèle
24-8-2013
|
4-12-2012 14:47:44
Hoi! Ik wou ook eerst huren maar mijn mama was hier helemaal niet mee akkoord, ik zou het kleed van haar krijgen en het zou jaren in mijn kast hangen :) Heb ook nog geen ervaring met vriendinnen die gehuurd hebben http://www.trouwwinkel.com/ dit is de website waar ik toen op het zitten neuzen maar geen idee van kwaliteit... groetjes
|
|
fabienne
14-6-2013
|
4-12-2012 16:16:07
hey bij bruidsmode steven kan je denk bruidskleren huren grts
|
|
Eva
13-9-2013
|
4-12-2012 17:19:43
Hey, Ik heb er ook eerst aan gedacht om te huren maar ben snel van dit idee afgestapt. Ten eerste wordt een gehuurd kleed niet op maat gemaakt, waardoor het niet zo mooi valt als bij een gekocht kleed. Ten tweede zijn de prijzen ongeveer hetzelfde als een kleed van een outletwinkel en ten derde moet je de jurk al voor meerdere dagen huren aangezien je niet 's ochtens nog snel-snel om je kleed kan gaan en het 's avonds na het feest terugbrengen :) De prijzen van outletwinkels vallen echt goed mee hoor, misschien moet je gewoon eens gaan informeren en dan kan je zelf vergelijken :)
|
|
sarah
3-8-2013
|
4-12-2012 19:07:43
bij la tiara kan je ook huren maar meer weet ik er ook ni van :S
|
|
Wendy
18-10-2013
|
4-12-2012 22:10:56
Hallo allemaal, mijn naam is Wendy en ik ben nieuw hier. Ik ben wel bij Silvie's Trouwjurken Verhuur geweest. Ze hebben echt veel keuze en de jurken zijn echt niet oudbollig, zoals mijn vriendin dacht. We zijn in Hoogezand geweest en in Katwijk, mijn vriendin woont in Leiden. Beide winkels zijn helemaal vol met jurken en ik mocht zelfs foto's maken van de jurken die ik aan kreeg. De kwaliteit van de jurken is echt super en je kunt niet zien of ze wel of niet verhuurd zijn geweest, ongelofelijk. Silvie zelf is een knappe en pittige tante en weet heel veel van de jurken af. Ze was heel aardig en behulpzaam met ons. Ik heb mijn budget genoemd en die was €500,-. Ik kon dan bijna uit alles kiezen wat ze had hangen, dus ook de nieuwste trouwjurken inclusief corset, hoepelrok, sluier en curlies in mijn haar en dat voor € 500,-. Ik was verbaasd toen ze dat zei. Vermaken op maat gaat ook zonder problemen maar moet je wel rekenen op 60 tot 90 euro zei ze. Ik krijg, als ik besluit, een overeenkomst mee en nog 3 extra pasafspraken tot 1 week voor mijn trouwdatum, dan krijg ik hem mee. Je betaald alleen de borg die ongeveer 150, - meer is als de huurprijs. Ik was er vorige week en ik heb 3 jurken die ik prachtig vind maar ik kan niet kiezen, erg he. Ik ga in Januari nogmaals heen en dan ga ik kiezen. Ik ben erg blij dat zij bestaat want ik hoef geen jurk te kopen voor meer dan € 1.600,- en dan nog de accessooires erbij, dan zit je al gauw op €2.000,-, nee dit past me precies en ik hoef hem dan niet later nog eens te verkopen, marktplaats staat er vol mee. Huren is voor mij de oplossing en jullie krijgen mijn jurk nog wel te zien.... als ik gekozen heb, hahaha.
|
|
Eva
13-9-2013
|
5-12-2012 6:00:18
Voor 500 euro heb je echt al mooie outletjurken hoor, bvb. bij Boutique Couture, Youniek, Ziri en La sposa outlet
|
|
Ne
28-9-2013
|
5-12-2012 8:58:22
Ik ga misschien eerst in de outlets kijken en dan een verhuurboetiek bezoeken. Wie weet vind ik in de outlets niet mijn zijn en met de verhuur wel, of omgekeerd :) Maar beiden zijn dus een optie volgens jullie. Bedankt, dames!
|
|
Carmen
27-4-2013
|
5-12-2012 11:20:26
Mijn outletkleed heeft nog geen 250 euro gekost, en het is misschien geen zwaar wit prinsessenkleed, maar toch een gekleurd trouwkleedachtige jurk. Dus outlet for me. :)
|
|
Sara
15-6-2013
|
5-12-2012 12:18:58
mijn kleed én alle accesoires samen (ondergoed, schoenen, hoepelrok, sluier, ...) hebben samen 650 euro gekost, dus huren hoeft niet altijd é;-)
|
|
Wendy
18-10-2013
|
5-12-2012 18:51:42
Hallo allemaal, de prijs was geen € 500,- maar dat was mijn budget. Ik kon hiervoor een keuze maken uit bijna alle trouwjurken die ze in de winkels heeft hangen, dus ook de nieuwste van de collectie 2013 en daarnaast nog eens aaccessoires zoals een corset, hoepelrok, trouwschoenen en curlies voor in het haar, dit zat bij de prijs in dus ik vind dit echt niet duur. Waar vindt je een trouwjurk voor die prijs uit de nieuwste collectie? Ik ga, zoals gezegd, in januari weer heen en beslis welke van de 3 trouwjurken het wordt, ik weet het nog steeds niet. Je kunt al een trouwjurk huren vanaf € 80,- bij haar maar de echt mooie en nieuwe beginnen bij € 200,- huurprijs. Ik heb een dure smaak helaas en een budget van € 500,- dus is dit voor mij de beste oplossing. Huren is gewoon goedkoper als kopen en vooral voor de nieuwste modellen. Ik laat jullie weten wat het is geworden. Groetjes Wendy.
|
|
Veronique
7-7-2012
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|