Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trieste bruid

4-12-2012 16:31:03
Zie het allemaal niet meer zo goed zitten. Binnen 4 maanden is het zover, op 30 maart trouwen we. En eerlijk gezegd ik zie eventjes door het bos de bomen niet meer. Ik hoop echt dat alles goed komt. Ik weet nog hoe blij ik was toen Pieter mijn ten huwelijk vroeg, ik was echt heel gelukkig! En dat ben natuurlijk nog steeds maar ik had het werk om een huwelijksfeest te organiseren serieus onderschat. Zoveel dingen die moeten geregeld worden en waar moet over nagedacht worden. Het gaat eventjes allemaal mijn petje te boven.

Stéphanie

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 953

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik4-12-2012 16:52:01

hey meid kop op laat het een paar dagen bezinken en dan komt het weer goed heb dat ook al gehad dat ik dacht ohnee ik ga er niet komen en laat het dan een paar dagen rusten en dan kan je weer helder denken en komen de ideetjes vanzelf grts
en wij zijn er ook nog voor wa hulp e

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik4-12-2012 17:21:25

Stéphanie, alles komt echt wel in orde!

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik4-12-2012 19:02:54

Heey Stéphanie, je hebt nog bijna 4 maanden.. daarin kan je écht nog veeeel doen. En niet alles moet tot in de details perfect gepland zijn he... Misschien wil je het allemaal té goed doen (dat willen we namelijk allemaal :) ). Maar zolang de grote lijnen geregeld zijn, dan komt alles wel in orde. En ik denk toch dat je al een zaal en jurk enzo hebt :), dus je zit waarschijnlijk niet eens zo achter op dan je denkt..
Laat het even bezinken en regel enkel nog de dingen die echt geregeld moeten worden..
Alles komt wel in orde :)

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik4-12-2012 21:55:35

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik4-12-2012 22:14:11

ALLES KOMT GOED...STRAAL EN DAT IS HET BELANGRIJKSTE!!!

Wendy
18-10-2013
 Meld misbruik4-12-2012 22:15:37

Hoi, ik zie zo'n beetje dezelfde stress als ik aan het krijgen ben denk ik. Je hebt al wat geregeld maar het gaat niet snel genoeg voor jouw idee. Er moet nog zoveel gebeuren. Ik vind het idee van een to do lijst heel goed en ik ga deze ook maken en afstrepen,, zo krijg je tenminste een goed overzicht en kun je er een beetje minder gestressed van worden hoop ik. Sterkte en we doen het gewoon, toch?

Stéphanie

Meld misbruik5-12-2012 6:41:56

Bedankt iedereen voor de peptalk! Ik kan inderdaad al meer doorstrepen op mijn to do lijstje dan ik dacht. Ondertussen ben ik weer terug wat rustiger geworden en heb ik weer meer een overzicht! Zie het terug zitten, hopelijk kan ik dit gevoel wat vasthouden en samen met Pieter genieten van onze voorbereidingen want het gaat o zo vlug!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...