Nu Online
Momenteel zijn er 447 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Inspiratie muziek

5-12-2012 11:17:32
Heeft er iemand een goed idee voor een liedje om na onze openingsdans het feest goed op gang te trekken? Verder zijn we ook nog op zoek naar leuke liedjes om voor beide ouders en voor onszelf om een intrede te maken in de zaal.

Stéphanie

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 433

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik5-12-2012 11:35:17

Na onze openingsdans dansen wij nog met onze ouders (ik met mijn pa, hij met zijn ma en daarna ik met zijn pa en hij met mij ma) dit op 1 liedje dat we nog moeten beslissen waarop we dan in het midden van het lied veranderen van persoon. Daarna gaan we vragen aan de DJ om zelf iets te zoeken dat erbij aansluit om iedereen op de dansvloer te krijgen. Hij zal wel zo professioneel genoeg zijn om iets te vinden denken wij.
Wij komen de zaal binnen op Music van John Miles (vanaf minuut 3, dan is het instrumentaal). Onze ouders zullen worden aangekondigd op het zachte stuk en vanaf 3'40 gaat het wat harder en dan doen wij onze entree :-) Wij hebben dit lied gekozen omdat we allebei graag naar Night Of The Proms gaan en dat lied daar altijd terugkomt...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...