Terug naar overzicht
Hey Raïssa,ik ken de Hongerkiller niet. Maar ik heb een tijdje terug in dezelfde situatie gezeten als jij met onze feestzaal. Ook op het forum vond ik heel uiteenlopende commentaren terug. Maar eigenlijk, kon ik me zelf helemaal niet vinden in die commentaren. Uit alle contacten met onze feestzaal tot nu, ben ik heel tevreden. Niets is teveel gevraagd, altijd snel antwoord. En de zaal vinden we super. Dus wij laten ieder gewoon zijn ervaring en zijn mening, maar zijn er van overtuigd dat onze ervaring met onze feestzaal super zal zijn. Ook jij voelde je eerst goed bij je keuze! Dus waarom twijfelen? Reviews zijn enorm afhankelijk van persoon tot persoon, misschien klikte het niet zo goed, misschien waren de verwachtingen heel anders? Niet twijfelen, zolang jij je er goed bij voelde, zal het wel goed zijn!groetjesJana
Is ook weer waar. Thx voor de peptalk! grtjes!
Ik had dat met onze keukenleverancier (totaal iets anders maar toch), maar bij ons is alles vlot verlopen. Conclusie: mensen die goed geholpen zijn, zijn minder geneigd hun bevindingen op het net te gooien. Vandaar dat je vaak vooral negatieve reacties leest. Vooral afgaan op je eigen gevoel en het contact dat je al gehad hebt. Meer kan je niet doen vrees ik.
hoi Raïssa,wat verwachtten sommige mensen ook?het zal wel goed zitten als je er een goed gevoel bij had...niet altijd op anderen vertrouwen, soms is het goed je hartje te volgen...een hele fijne trouwdag zonder stress gewenst die jou doet stralen....het is trouwens jou dag en jullie zullen wel juist beslist hebben ;-)heb er maar vertrouwen in...groetjes
Raïssa, dit is een beetje laatste-dagen-stress denk ik. Je bent tot nu toe tevreden over de samenwerking, je hebt destijds met een gerust geweten gekozen voor die mensen en ondertussen zijn we al eind 2012 (en de laatste review dateert al van way back). Pepperdepepperdepep - cheer up - het komt snor !
Owkaay ladies! Bridezilla is weer gekalmeerd, lol.Dankuwel!
hoi,de hongerkiller komt bij ons ook dus hoop dat het zeker niet tegenslaat!!Was al aant denken om op een ander te gaan maar weet niet goed of ze me iets ten laste kunnen leggen... durf niet goed.HELP
hoi,
de hongerkiller komt bij ons ook dus hoop dat het zeker niet tegenslaat!!
Was al aant denken om op een ander te gaan maar weet niet goed of ze me iets ten laste kunnen leggen... durf niet goed.
HELP