TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Fien
12-12-2012
|
7-12-2012 16:28:14
Wij gebruiken de volgende liedjes voor onze wettelijke trouw:
binnenkomen: The Moldy Peaches - Anyone Else But You (ook van Juno :) ) ondertekenen aktes: Glee - Lucky buitengaan: Katy Perry - Firework
|
|
Sofie
6-7-2013
|
7-12-2012 21:02:34
Zeer goeie muziekkeuze Flo!
Neil Young heeft nog een aantal zeer mooie liedjes (Old Man, Harvest Moon, Such a Woman ) of Sigur Ros (Staraflur, Hippola) Elbow (one day like this)
we zijn zelf ook nog op zoek naar liedjes in dit genre voor de viering dus ik ga dit topic verder opvolgen :)
|
|
Marjan
20-4-2013
|
8-12-2012 12:07:10
Heel mooie keuzes alvast, juiste On and On and On ben ik niet zo zeker van, denk dat het eerder over het einde van een relatie gaat of over iemand die sterft... Maar als je zelf niet echt inzit met de tekst, maakt dit misschien niet zo uit :).
|
|
Marjan
20-4-2013
|
8-12-2012 12:28:23
Misschien nog een paar opties:
Wilco - I'm the Man who Loves You Bright Eyes - First day of my life Beach House - Real Love
Voor de rest kan ik niet meteen op specifieke nummers komen, maar misschien iets van Iron & Wine, Sufjan Stevens, Devendra Banhart, the Frames...?
|
|
Lize
24-8-2013
|
8-12-2012 13:09:01
Mijn all time favorite: Edward and the magnetic zeros - Home
|
|
Silke
6-10-2012
|
12-12-2012 15:23:35
Wij hebben volgende liedjes gebruikt of maakten kans om te gebruiken en hebben we dan gebruikt in de film:
1. Man kwam binnen op Star Wars theme song (één van favo films) 2. Ray Lamontagne - you are the best thing (kwam ik met papa) 3. Angus & Julia Stone - big jet plane 4. Coldplay - yellow 5. Lykki Li - I follow rivers 6. Nat King Cole - L O V E (buiten gaan alternatieve plechtigheid) 7. Nick Cave - Into my arms 8. The XX - Angels 9. Snow Patrol - Chasing cars 10. The XX - intro 11. Lykke Li - Just a little bit 12. Emilé Sande : acoustische versie van Next to me (openingsdans)
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
12-12-2012 23:48:33
Hallo Flo, Gaan jullie voor live muziek? Er zijn genoeg muzikanten die dit voor jullie kunnen brengen. Een mannenstem met gitaar zal waarschijnlijk best bij jullie wensen aansluiten. Ik heb persoonlijk al allerhande liedjes op vraag gedaan, dus iemand zoeken die openstaat voor jullie keuze zou ik zeggen! Veel geluk! Jozefien
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|