TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
25-5-2013
|
10-12-2012 12:31:00
Heey Carrie,
Ik twijfel ook nog steeds over mijn jurk... Ik had ook geen 'wauw'-gevoel, mijn zussen en mama hadden dit dan weer wel bij mijn kleed.. Ik ben ook naar 2 winkels geweest (waaronder Jagré waar ik ook mijn kleed gekocht heb) en toch was het in de 2de winkel steeds 'ok, deze jurk is mooi, maar de andere van Jagré is mooier'... Ik twijfel nu dus nog maar ik bedenk me ook dat ik in totaal zeker 30 jurken gepast heb en dat geen één daarvan kon tippen aan de jurk die ik gekocht heb... Als je écht te hard twijfelt zou ik nog eens bij Jagré gaan passen (om alle twijfel weg te nemen), met zo'n vriendelijke verkoopster moet dat wel lukken denk ik :)
|
|
Evelien
1-9-2012
|
10-12-2012 12:37:58
Heyhey,
Ik heb het eerste kleed dat ik gepast had in de 1ste bruidswinkel gekocht, dus ook hier sloegen de twijfels toe. Iedereen vond het bovendien prachtig, en ik nauurlijk ook, maar een wauw-gevoel had ik niet. Toen mijn kleedje echter 1 maand voor ons huwelijk volledig op maat stond en ik mijn schoenen en juwelen erop aanhad, dan was dat lang afwezige WAUW-gevoel er voor de volle 100%! Ik zou dus zeggen, niet wanhopen! Je 1ste keuze is meestal de beste ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
kelly
13-7-2013
|
10-12-2012 12:48:43
Laat maar zien, ik geef men eerlijke mening!Enne je moet daar zeker niet mee inzitten om nog eens naar je winkel te gaan en je kleed opnieuw te passen, die begrijpen dat wel. Ik ben achteraf ook nog eens mijn kleed gaan passen en dat was geen enkel probleem ( wel eerst een afspraakje maken) Ik weet niet of ze uw kleed al besteld hebben op maat maar als dat niet het geval is, denk ik wel dat je uw keuze nog kan wijzigen. Natuurlijk, je hebt het kleed gekozen dus denk ik wel dat je er heel mooi mee zal staan. maar ik zeg het, stuur effe prive en ik zal eens keuren...
|
|
Peggy
28-9-2013
|
10-12-2012 12:54:22
Ik wil het ook wel zien
|
|
Michèle
24-8-2013
|
10-12-2012 13:07:58
Hoi Carrie! Ik denk dat 90% van de bruidjes twijfels heeft... maar ik weet zeker dat dat onterecht zal zijn! Ik wil de foto ook altijd wel eens bekijken en mijn eerlijke mening geven :) En nachtmerries...ja die heb ik al 15 dagen achter elkaar... altijd iets anders, of de zaal, of mijn kapsel, of mij bruidegom heeft een oranje kostuum aan of .... het zal wel overgaan zeker? Of het wordt nog 256 nachten griezelen... Maak eens een afspraak in de winkel en pas het nog eens in alle rust, waarschijnlijk zullen de twijfels dan wel weggaan! Ik heb ook in de eerste winkel gekocht (eerste winkel - eerste pasbeurt - eerste kleed) maar ben wel na 2 weken eens met wat meer meningen langsgeweest. Had hun wel al gezegd dat het besteld was dus dat ik me niets zou aantrekken van negatieve commentaren :) die zijn dan ook niet gekomen (of omdat het kleed mooi is of omdat ze niet durfden haha)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-12-2012 13:23:08
Ik heb ook heeeeel lang twijfels gehad...een echte haat-liefde verhouding had ik met mijn kleed :-). Ik wou het ook niet passen en zei letterlijk: ZO IETS doe ik dus NIET aan!! Heb het dan toch gepast en dan dacht ik van ja, het staat toch mooi zo iets :-).
Tussen de keuze en de 1ste pas heb ik ook enorm getwijfeld...als ik de foto's van het 'kiezen' bekeek vond ik dat kleed echt lelijk (het was ook veel te groot dat paskleed).
Bij de 1ste pas zag ik het hangen aan de kleedkamer en dacht ik: oh nee...ik heb toch niet goed gekozen :-(...maar eens het over mijn hoofd ging en het op maat was vond ik het terug prachtig!
Na de 1ste pas terug twijfel...en pas bij de 2de en laatste pas dacht ik van ja...dit is het toch wél :-) en het zal zo mooi zijn!
Ik heb pas de dag zelf het totaalplaatje gezien van kapsel, make-up, juweeltjes en kleed en toen had ik echt iets van wauw...het is echt MIJN kleed :-).
Dus, niet wanhopen - het komt allemaal goed!!!
groetjes
Sandra
|
|
Katrien
20-4-2013
|
10-12-2012 14:00:55
Hey, ik denk inderdaad dat héél veel bruidjes dat hebben. Maar stuur maar door! Ik piep wel even mee. wetrouwen@hotmail.be
|
|
Carrie
13-9-2013
|
10-12-2012 14:23:54
Ik zal het al doorsturen...En ik denk dat ik toch nog eens een afspraak maak om nog eens te gaan passen, met juweeltjes geeft het waarschijnlijk al een ander zicht he :)
|
|
Jennifer
7-6-2013
|
10-12-2012 14:34:49
Hey Carrie, ergens denk ik dat dat allemaal normaal is. Het kleedje dat ik gekozen heb vond ik eerst absoluut niet mooi toen ik het op de kapstok zag hangen. Pas toen ik het aanhad veranderde ik helemaal van gedacht. Maar 3 weken geleden, toen ik voor de allereerste pas ging en het kleed op mijn maat was gemaakt, twijfelde ik weer toen ik het zag hangen...Toen ik het aanhad had ik ook nog geen "WAUW"-gevoel. Maar toen ik een aantal accessoires aandeed en een sluier eens paste, veranderde mijn gevoel opnieuw ! Ik ben er zeker van dat mits de juiste accessoires, de schoenen, een mooi bruin klerutje en een hele grote glimlach je net voor je juwelijk een ENORM WAUW-gevoel zal hebben !
Het kan idd nooit geen kwaad om nog eens te gaan passen, maar dan met je juwelen. Het komt allemaal wel goed !
|
|
Elisabeth
25-5-2013
|
10-12-2012 14:36:45
Hey, Hier net hetzelfde probleem.. Je mag altijd je foto doorsturen als je wilt. Groetjes
|
|
Evelien
22-6-2013
|
10-12-2012 19:23:26
Ik herken je verhaal volledig hoor ! en ik heb nu ook nog steeds dat gevoel en op de kop toe zei men verloofde dus geen gordijnstof hé ! en wat blijkt... mijn kleed is één en al tulle !!! maar mijn medekiezers overtuigen me dan toch steeds weer dat ik er echt beeldig met zie. Ik wil zeker mijn mening geven hoor maar jij bent het bruidje en je moet denken er hangen geen andere kleedjes héé en er heeft ook niemand anders een ander trouwkleedje aan dus kunnen ze ook niet vergelijken ;)
|
|
Veva
28-9-2013
|
10-12-2012 20:33:25
Ik wil je ook wel mijn brutale eerlijke mening geven. Ervaring over hét kleed vinden heb ik niet, want ik heb het mijne nog niet :-(
|
|
Katia
22-6-2013
|
10-12-2012 21:11:25
Hey Carrie - ooow meid, ik hoopte echt dat je van dat gevoel zou afgeraken sinds jouw laatste post hieromtrent.
Ik denk ook dat het perfect normaal is hoor - en ik ben ook serieus aan het overwegen om de mijne nog eens opnieuw te gaan aantrekken. Ik ben ook bang van belachelijk over te komen, maar langs de andere kant, voor de prijs dat zo'n jurk kost is het toch normaal zekers? Dus gaan met die banaan!
En ik herken het gevoel ook van "als ik dat allemaal aan de jurk verander, is ze dan nog mooi? En hoe gaat die dan vallen". EN ik herken ook het gevoel van: ik ben niet blij met mijn foto in mijn jurk. Mijn moeder nam fotos met haar GSM en het ziet er echt ni uit. Ik zie er dik uit, en de kleuren zijn flets... mijn haar ziet er niet uit, en dan denk ik ook van " oh nee...".
Mijn eerste nachtmerrie heb ik ook achter de rug maar het was anders: ik ging de mijne passen, en ze hadden een ander besteld - en toen ik op mijn bon keek had ik inderdaad een andere jurk gekozen! Vreselijk en ze zag er niet uit!!
Maar al ik dan weer twijfel, dan denk ik aan de blik van mijn 2 bruidsmeiden en ons ma :-) Maar vooral, aan die van mijn neef, die heel spontaan zei "oooh wat is ze mooi" toen ik uit de paskamer kwam. En als hij er tranen van kreeg, dan betekent dat zeker iets :-) (neemt niet weg dat ik binnenkort weer eens naar de winkel stap ;-) haha)
Mag ik ze ook even zien Carrie?
|
|
Carrie
13-9-2013
|
|
|
Katia
22-6-2013
|
10-12-2012 22:02:57
Je ziet er goed uit Carrie, en iedereen mag het hier lezen. Inderdaad niet de "typische" bruid, maar de bruid "met ballen met een vrouwelijke toets". Ik vind je enig!
|
|
Carrie
13-9-2013
|
10-12-2012 22:18:38
awel Katia, dat vind ik een prachtig compliment. Merciekes :-) Mijn algemeen idee van ons huwelijk (ook mijn idee qua look bruid) was "stijlvol maar met ballen" of ook "classy with an attitude" De kleuren waar we mee werken is ook veel zwart-wit :-)
|
|
Mariska
6-4-2013
|
11-12-2012 23:20:10
Ik twijfel ook nog altijd over mn trouwkleed.. Al van in het begin (maart 2012) en het gaat niet over. Heb het ook bij jagre gekocht, ben al 2 keer terug gegaan maar om één of andere reden blijf ik het toch houden. Ben gewoon veeeeel te vroeg gaan kiezen/kopen. Dus aan bruidjes die nog een trouwkleed moeten kopen, ga niet te snel en luister naar niemand anders dan u eigen gevoel.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|