Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Herfst - winterhuwelijk

10-12-2012 12:27:50
Hey,

Even vermelden dat de datum nog niet klopt maar moest iets ingeven...
Hebben jullie tips of ideen om een winterhuwelijk speciaal en gezellig te maken?
Wanneer best gaan kijken voor een kleed want er moet dan toch iets over het kleed voor de warmte..

Alvast bedankt!!

Jessica
17-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1136

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik10-12-2012 13:43:14

Je kan houtvuurtjes plaatsen, geeft direct een warme en gezellige sfeer.
Een jeneverbar ipv cava of champagne....Ivm met het kleed, ik weet niet of er echt wintertrouwjurken zijn maar ik ben gaan passen in de zomer en ik heb zelfs toen een wit (nep) bonten bolero'tje zien hangen, dat zag er heel schattig uit. Voor mij dus (hopelijk) niet van toepassing
Ik wil maar zeggen, dat je zulke dingen wel heel het jaar door vindt hoor, velen die in de winter huwen gaan in de zomer voor een kleedje kijken dus....

Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik10-12-2012 21:36:36

Wij trouwen zelf in de herfst, dus ik volg dit even mee. Vind dit zelf ook niet gemakkelijk... Bij het buitengaan uit de kerk zouden we bij slecht weer misschien een opwarmertje aanbieden (een jenevertje of zoiets). Verder dan dit zijn we ook nog niet geraakt...

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik11-12-2012 8:08:22

Hoe Jessica , eerlijk gezegd ik zou nu al naar je jurk gaan kijken. Wegens dat er maar een keer per jaar een collectie uitkomt en je toch wel rekening dient te houden met lever termijnen. Ben zelf een winterbruidje geweest, jaja maandag ben ik een jaar getrouwd, en de winkels hebben bontjes, stola's , bolero's vast in hun assortiment. Uiteindelijk heb ik gewoon een grote sjaal laten maken met nepbont uit een stoffenwinkel. Als bedankje hadden wij choc au lait voor onze gasten, en ons menu was winters. Wild en Co... Na de mis begon onmiddellijk onze receptie dus voor jenever en gluhwein zijn we nu wel niet gegaan. Onze receptiezaal had zelf veel kerstbomen gezet en overal kaarsjes etc... Was super gezellig. Het is echt een zeer mooie periode om te trouwen, en de koude die neem je er met plezier bij. Veel plezier.

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik11-12-2012 9:42:26

Ik trouw zelf in de herfst maar eigenlijk doen we het niet echt anders dan bij een zomerhuwelijk. Ik heb een redelijk open kleed maar omdat er nogal wat detail aan de rug en neklijn zit ga ik er niets over dragen. Uiteindelijk gaan we echt niet veel buiten rondlopen dus die paar minuutjes zal ik dan wel even kou lijden. Onze ceremonie gaat door in de feestzaal zelf. De decoratie daar wordt voorzien door de feestzaal dus daar hoeven we ons ook niet druk in te maken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...