Terug naar overzicht
Je kan houtvuurtjes plaatsen, geeft direct een warme en gezellige sfeer.Een jeneverbar ipv cava of champagne....Ivm met het kleed, ik weet niet of er echt wintertrouwjurken zijn maar ik ben gaan passen in de zomer en ik heb zelfs toen een wit (nep) bonten bolero'tje zien hangen, dat zag er heel schattig uit. Voor mij dus (hopelijk) niet van toepassing Ik wil maar zeggen, dat je zulke dingen wel heel het jaar door vindt hoor, velen die in de winter huwen gaan in de zomer voor een kleedje kijken dus....
Wij trouwen zelf in de herfst, dus ik volg dit even mee. Vind dit zelf ook niet gemakkelijk... Bij het buitengaan uit de kerk zouden we bij slecht weer misschien een opwarmertje aanbieden (een jenevertje of zoiets). Verder dan dit zijn we ook nog niet geraakt...
Hoe Jessica , eerlijk gezegd ik zou nu al naar je jurk gaan kijken. Wegens dat er maar een keer per jaar een collectie uitkomt en je toch wel rekening dient te houden met lever termijnen. Ben zelf een winterbruidje geweest, jaja maandag ben ik een jaar getrouwd, en de winkels hebben bontjes, stola's , bolero's vast in hun assortiment. Uiteindelijk heb ik gewoon een grote sjaal laten maken met nepbont uit een stoffenwinkel. Als bedankje hadden wij choc au lait voor onze gasten, en ons menu was winters. Wild en Co... Na de mis begon onmiddellijk onze receptie dus voor jenever en gluhwein zijn we nu wel niet gegaan. Onze receptiezaal had zelf veel kerstbomen gezet en overal kaarsjes etc... Was super gezellig. Het is echt een zeer mooie periode om te trouwen, en de koude die neem je er met plezier bij. Veel plezier.
Ik trouw zelf in de herfst maar eigenlijk doen we het niet echt anders dan bij een zomerhuwelijk. Ik heb een redelijk open kleed maar omdat er nogal wat detail aan de rug en neklijn zit ga ik er niets over dragen. Uiteindelijk gaan we echt niet veel buiten rondlopen dus die paar minuutjes zal ik dan wel even kou lijden. Onze ceremonie gaat door in de feestzaal zelf. De decoratie daar wordt voorzien door de feestzaal dus daar hoeven we ons ook niet druk in te maken.