Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelnamen

13-12-2012 9:40:20
Hoi, wij hebben nog geen thema en zijn dus nog volop aan het zoeken naar het thema, kan je mij enkele ideeën geven om mij op weg te helpen, met een voorbeeld voor tafelnamen aub, alvast bedankt

Evelyn
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 2076

wendy
7-9-2013
 Meld misbruik13-12-2012 10:28:09

Wij zijn ook nog volop op zoek, dus ik volg mee! Succes evelyn!

Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik13-12-2012 10:42:37

Niet zo origineel, maar ons thema is reizen (boarding pass als uitnodiging, onze foto's op de luchthaven, onze enveloppendoos zijn reiskoffertjes en ons gastenboek is handgemaakt vol visumstempels etc.) dus onze tafels krijgen gate-bordjes met nummers en bestemmingen. De tafelaanduiding wordt een wereldkaart met vluchtlijnen op.

Tina
19-7-2013
 Meld misbruik13-12-2012 10:43:38

Wij hebben gekozen voor rozen. Wij hebben niet echt tafelnamen, maar op elke tafel staat een vaasje met een bepaalde kleur rozen in. De gasten die aan die tafel zitten krijgen bij het binnen komen een roos in dezelfde kleur als die op hun tafel. Aan de roos hangt een kaartje met hun naam en op de achterkant een mooi tekstje (Words to live by). Dus we hebben eigenlijk 2 thema's Rozen en Words to live by. Die door heel de trouw verworven blijven in elkaar. Misschien als ik nog een mooi zinnetje vind waar ik de twee in kan verwerken dan zal dat echt het thema worden, maar ben momenteel even inspiratieloos.

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik13-12-2012 10:54:00

ik ben ten huwelijk gevraagd in rome, dus wij hadden allemaal plaatskes in rome. hier hadden wij fotokes van van onze reis. op de tagfel stonden fotokubuskes, de mensen kregen een nekless (speciaal laten maken met onze namen en trouwdatum op) en de foto van de tafel, was gelijk hun bedankingske.

iedereen vond dit super origineel

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik13-12-2012 12:37:44

ons thema is vintage London (ik ben gek van de jaren 50 en ben ten huwelijk gevraagd in London) en de "rode draad" door onze dag is een rode metrolijn. de tafelnamen zijn metrostations, de mensen krijgen metrokaartjes bij het binnenkomen om te weten waar ze plaats mogen nemen, ons vervoer is een rode dubbeldekbus uit London uit de jaren 50, onze verlovingsfoto's zijn in die stijl in een oud station getrokken, ...
veel succes!

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik13-12-2012 13:05:38

hey wij hebben emmertjes met snoep in dit is ook meteen hun geschenkje dat ze mee naar huis mogen nemen. Bv de tantes gaan aan de berentafel zitten daar zijn de emmertjes met beren gevuld , de nichten gaan aan de colatafel zitten je kan al raden wat er daar in de emmertjes zitten enz verder ...grts

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik13-12-2012 13:11:20

bij ons ist HARTSTOCHT

wij hebben onze uitnodiging in kalligrafie een hart met onze namen,en de tekst binnenin,wij volgen ons hart naar daar en daar en dan uitnodigen,volg ons hart...
DAN HEBBEN WE pijlen naar ons feest,ben ik nu aan't schilderen ,ze zijn in hout;
met HARTSTOCHT.....ilse & paul
en de andere ...de weg van ons hart
de tafelnamen in een hartenfotokadertje met zinnen ...HARTSSLAG...BRANDENDHART...GOUDENHART...enz

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik13-12-2012 13:23:34

super mooi idee Tina, maar is dat geen kostelijke affaire (wij hebben 200 genodigden voort avondfeest) zo iedereen een roos geven en wie gaat er al die kaartjes aanhangen, want zo de dag voor de trouw zie ik dat ni zitten.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik13-12-2012 14:37:32

ik heb ook niet echt een thema,
Wij hebben elkaar leren kennin aan zee en we wonne nu ook aan zee dus hebben wij gewerkt voor ons uitnodegingen met zee en zonsondergang enz en da trekken we ook zo naar bedankkaartjes,misboekje,en kwa versiering wa moogelijk is

Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik13-12-2012 19:01:11

Hoi,
Ook wij zullen werken met thema kleuren (in de zin van jij brengt kleur in mijn leven).
Ons idee is om light in the dark stokjes te kopen in verschillende kleuren en dan ook de mensen een gekleurd kaartje met een oneliner uit een film op te geven bij het binnenkomen. De tafelnamen zijn dus zowel de kleuren van de kaartjes en light in the dark stokjes als de oneliners uit onze lievelingsfilms. Een beetje dubbel dus, maar de bedoeling van het stokje is dat iedereen ze pas bij onze openingsdans kraakt zodat het licht gaat geven (opnieuw kleur in ons leven).

Veel succes !

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik13-12-2012 20:26:07

Ik ben ook op zoek naar een thema maar een collega was onlangs naar een trouwfeest geweest en daar kreeg ze een kaartje met 'the Simpsons' op.

Om aan tafel te gaan speelden ze het liedje van 'the Simpsons', de Flinstones, Fabeltjeskrant,... En op die manier wist iedereen wanneer zij naar tafel konden gaan.

Tina
19-7-2013
 Meld misbruik14-12-2012 10:46:40

Bwa qua kostprijs gaat dat wel meevallen hoor. Wij hebben tussen de 100 en 150 gasten, maar dat zijn vooral koppels dus ik geef wel maar 1 roos per koppel. De kaartje gaan we zelf maken en drukken. gewoon dik gekleurd papier kopen. In Word een layout kopen, eens uit proberen en dan printen en uitsnijden. Dan alleen nog koordjes aanmaken, in de verschillende kleuren. En dan kan ik allemaal nog zelf zien... Ik ga vragen aan de bloemist of ze bloemen een dag of twee op voorhand heeft dan kan ik het zelf doen en anders laten doen door haar. (Wat dat laatste kost weet ik niet). Daarnaast is het ook direct een bedankje voor de gasten, want (alhoewel ik twijfel) denk ik niet nog iets extra te kopen.

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik14-12-2012 18:58:54

Bij ons viel de kostrpijs ook reuze mee! t was iets meer dan ne euro voor een touwtje incl plastiekje, de fotokes hebben we hier thuis gewoon zelf afgeprint

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik18-1-2013 13:02:14

Ik ben ook op zoek naar een orginele manier om de tafelindeling te doen.
Op de trouw van mijn schoonzus, was het thema rock werchter. Ze hebben elkaar voor het eerst gekust op rock werchter en zijn dan getrouwd exact 10j nadien. De tafelnamen waren de namen van alle bands die op die dag gespeeld hadden. En Metallica was naam van de eretafel, zij speelden op de moment dat ze voor het eerst kusten.

Op de vorige trouw waar we gingen waren de tafelnamen, de plaatsnamen van de laatste lange reis de ze maakten onder hun tweetjes met hun VW busje. Op de achterkant van de tafelnaam, stond dan een grappige anekdote van wat ze daar meemaakten.

Op de trouw van mijn nicht was het thema: liefde is... en waren de tafelnamen dan een toepasselijk vervolg op die zin. Ook orgineel.

ik wil dus even orgineel uit de hoek komen maar heb nog geen idee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...