Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Parochiezaal Paroza Berchem

13-12-2012 22:56:56
Hallo,

Wie heeft er al ervaring met Günther Van Den Heuvel, de uitbater van Paroza van Berchem? Eind oktober zijn mijn verloofde en ik erlangs gegaan om ons contract verder te bespreken. Binnen de 4 weken zou hij het contract opsturen en zijn rekeningnummer voor een voorschot. Wij hebben nog steeds niets ontvangen. Ik heb hem vorige week gemaild, nog geen reactie. Mijn verloofde heeft hem gebeld en iets ingesproken op zijn voicemail, nog steeds geen reactie. Toen wij in september een afspraak hadden met hem was hij zelfs niet komen opdagen. Ik begin me serieus zorgen te maken of ik onze trouwdag wel in deze kerel zijn handen zou leggen. Ik heb echt zin om nu nog op zoek te gaan naar iets anders, maar het probleem is dat Paroza binnen ons budget lag en we ons niets anders kunnen veroorloven. We trouwen op 29 juni 2013 dus de meeste zalen zijn ook al geboekt voor die datum aangezien het al binnen de 6 maanden is!! Zouden jullie het erop wagen? Kennen jullie nog goedkope parochiezalen in de buurt van Antwerpen met een eigen traiteur?

Stresserend stresserend...

Sarra
15-4-2017
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1170

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik14-12-2012 9:25:59

piep, wij hebben al veel familiefeestjes gehad in zaal paroza, het is een leuk zaaltje maar je zal wel voor alles zelf moeten zorgen. Ik denk dat het wel in orde zal zijn hoor met jullie reservatie maar dat de uitbater zoiets heeft van "amai das nog lang, ik heb nog tijd genoeg!'
Ik zou toch blijven proberen om iets of wat bevestiging te hebben (ik wist zelfs niet dat ze met een voorschot werken, hebben wij nog nooit gegeven :-)) dan ben je zelf wat zekerder he! Ga er desnoods even langst, je kan daar toch iets gaan drinken....

Een andere zaal zonder eten is het enige dat ik weet; in merksem; de volkslust (klinkt minder dan het is...) die hebben een prachtige zaal met een sterrenhemel en ook heel budgetvriendelijk!

succes en dont worry, komt allemaal goed x x x

Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik14-12-2012 12:00:19

Dag Kelly,

Ook als het huwelijksfeest nog maanden weg is is het wel zo professioneel om ten eerste op je afspraken op te dagen en ten tweede je afspraken na te komen. Ik vind het een ongelooflijk gebrek aan professionaliteit en eerlijk gezegd twijfel ik of ik wel met deze persoon in zee wil gaan. Ik wil niet dat zo'n nonchalante eikel mijn trouwdag verpest. Ach ik wacht het nog af. Voor de zekerheid zoek ik toch naar een andere zaal. Met mijn laatste vraag bedoelde ik eigenlijk of iemand een zaal kent die ook een eigen traiteurdienst hebben :-) Bedankt voor de info Kelly!

Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info