Terug naar overzicht
piep, wij hebben al veel familiefeestjes gehad in zaal paroza, het is een leuk zaaltje maar je zal wel voor alles zelf moeten zorgen. Ik denk dat het wel in orde zal zijn hoor met jullie reservatie maar dat de uitbater zoiets heeft van "amai das nog lang, ik heb nog tijd genoeg!'Ik zou toch blijven proberen om iets of wat bevestiging te hebben (ik wist zelfs niet dat ze met een voorschot werken, hebben wij nog nooit gegeven :-)) dan ben je zelf wat zekerder he! Ga er desnoods even langst, je kan daar toch iets gaan drinken....Een andere zaal zonder eten is het enige dat ik weet; in merksem; de volkslust (klinkt minder dan het is...) die hebben een prachtige zaal met een sterrenhemel en ook heel budgetvriendelijk!succes en dont worry, komt allemaal goed x x x
Dag Kelly,Ook als het huwelijksfeest nog maanden weg is is het wel zo professioneel om ten eerste op je afspraken op te dagen en ten tweede je afspraken na te komen. Ik vind het een ongelooflijk gebrek aan professionaliteit en eerlijk gezegd twijfel ik of ik wel met deze persoon in zee wil gaan. Ik wil niet dat zo'n nonchalante eikel mijn trouwdag verpest. Ach ik wacht het nog af. Voor de zekerheid zoek ik toch naar een andere zaal. Met mijn laatste vraag bedoelde ik eigenlijk of iemand een zaal kent die ook een eigen traiteurdienst hebben :-) Bedankt voor de info Kelly!Grtjs