Terug naar overzicht
Ik denk persoonlijk dat, indien je voor goud kiest, je best voor 18 kt kiest. Niet zozeer voor het verkleuren van het goud maar wel voor de sterkte ervan.Indien jullie op zoek zijn naar betaalbare gouden ringen, is Fede di Oro uit Izegem echt een aanrader. Wij hebben de onze daar ook gevonden, wit goud 18 kt met briljanten en hebben slechts 980 eur betaald voor beide ringen samen.Indien jullie het liever nog goedkoper houden, dan zijn zilveren of stalen ringen misschien een optie :-).Groetjes!Evelien
Wij gaan voor titanium. Dat vind ik eigenlijk in het mat minsten even mooi als witgoud. En als ik steentjes wil (ben ik nog niet zeker van), dan zullen het zirkonia's worden. Ik hoef geen al te dure ring rond mijn vinger, kwestie van gerust te kunnen rondlopen :)
Mijn verlovingsring is 14 karaat (uit Griekenland), ik draag hem al meer dan 2 jaar en hij ziet er nog steeds prachtig uit!!!!!!
http://www.slavenbanden.nl/keurteke.htm heb het eens opgezocht, 8 karaat goud, mag je eigenlijk nog geen goud noemen
Evelien: Tnx voor de tip!!!!Carmen: Titanium is ook héél mooi ;-)Kelly: Tnx!!!Nathalie: Ik weet niet of je de vraag goed gelezen hebt, maar het ging er eigenlijk om of de 8 karaat niet verkleurd. In Nederland is dit inderdaad zo.