Terug naar overzicht
Manuela,ik ben wel geïnteresseerd, maar wil wel eerst weten wat dat juist allemaal inhoudt en er natuurlijk even met mijn toekomstige over spreken, je kan me mailen op vleentjes@hotmail.com. Zo kunnen we eventueel verder afspreken om te zien of het klikt.Vicky
Je mag mij ook graag es je gegevens doormailen.callenslien@hotmail.comGroetjes
Hoi,Hier ben ik ook wel in geïnteresseerd...Zoals de anderen zou'k ook eerst graag weten wat het juist inhoud.Je mag me mailen op: katrienvreven@pandora.beGroetjes,Katrien
Hallo,Het is inderdaad een héél interessant voorstel,mag ik me ook kandidaat stellen?? :-)Ik ben te bereiken op Anne.Mie.Vollmacher@pandora.beGroetjes Annemie
Ook wij zijn geïnteresseerd!Wij trouwen 18-08-2006 in Kortrijk! (Misschien is de regio van belang?)Groetjes,Catherine en Koencatherinevdb@hotmail.com
Hey Medebruidjes,Moest het aan mij liggen ik zou niet twijfelen.Helaas is ons huwelijk al te kortbij om te kunnen genieten van manuela haar kennis.Voor mij is het wel een troost dat het mijn getuige is;-)Dus ik zou zeggen: Zeker voor gaan, mijn vriendin weet er wat van!Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Wij zijn ook wel geïnteresseerd! We willen echter wel geen traditioneel trouwfeest, maar een soort Bal Populaire...(met jongleurs, eetkraampjes, circustent, zigeunerbandje, ...) ik weet niet of je het ziet zitten om zoiets te organiseren? Indien wel, please contact me! katriendepauw@hotmail.com
Manuela, wij zijn ook geïnteresseerd. Het zou ons zelfs meer dan goed van pas komen... gezien we in het buitenland wonen en ja, toch in België trouwen. Indien je je keuze nog niet gemaakt zou hebben, kan je ons steeds contacteren. aguilera@pt.luWij wensen er ook een "ander" tintje aan te geven en zo een perfecte combinatie te maken van de Belgische en Spaanse (andalousische) tradities. Er komt zeker ergens flamenco bij kijken, maar de praktische organisatie is soms moeilijk. Ook kwa locatie is het echt (voor ons toch) speciaal, want combineert een traditioneel kasteel met een prachtige natuur en een veelzeggende rustige zen-sfeer. Jij kan ons hier zeker bij helpen. Indien je meer wil weten, aarzel niet, en zoniet, veel geluk. Leen 777