Terug naar overzicht
WA NEN DEBIEL !!!
idd wat een boer!!!!!!!!!!
Ja inderdaad. Maar het probleem is dus wel dat dat de ENIGSTE feestzaal is dat volgens ons budget een feest kan uitwerken. En ik denk dat die dat weet... Vandaar dat hij zo lullig kan doen als hij wilt.
hey SarraGa eens langs bij 't Fortje in Deurne, zij werken een formule uit naargelang je budget! Heel correcte mens en heel mooie zaal (in het oude fort, heel speciaal)groetjesJoyce
Dag Joyce,Daar heb ik maanden geleden al een brochure van ontvangen wat veel te duur voor ons was helaas. Ons budget voor eten, drank heel de avond, ontvangst = 3500 euro. Dat vind ik nooit ergens anders... Toch bedankt!
ah jammer, ik dacht dat zij wel konden werken rond het budget dat je zelf per persoon voor ogen had (toen wij daar gingen horen in 2010 toch)hopelijk komt er snel iets uit de bus (bij Paroza of ergens anders)succes!
Wat een debiel!!!!! Hopelijk verliest hij veel klanten door dit bericht te lezen!! Misschien kan je in een parochiezaal in de buurt informeren en dezee dan zelf inrichten?
Dag Happy,Ik heb al verschillende parochiezalen in het Antwerpse gecontacteerd maar deze zijn al bezet op onze datum. Ik blijf verder zoeken!grtjs
amaai wat heeft diene nen dikke nek zeg bij mij kon diene fluiten zenne en zocht een andere zaal zoals happy zegt een parochiezaal die valt ook mee in prijs wij betalen 250 euro met gebruik van keuken en al het gerief
www.feestzaal-pagina.be/feestzaal_antwerpen.htmlwww.feestzaal.be/provincie-antwerpen dit zijn 2 site waar je zalen kan vinden je weet nooit
Bedankt Fabienne, ik bekijk het zo dadelijk :) zoen
Waarschijnlijk komt het voor jullie wel goed maar leuk is anders. Maar ik denk maar mee voor het geval het misloopt. In Boekenbergpark is nu terug iets van horeca open, vroeger verhuurde ze hun zaal boven, ik weet niet of de nieuwe eigenaars dat ook doen...Op de hoek van Boekenberglei heb je ook een zaaltje (Drakenhof denk ik). Indien het lukt om een eigen traiteur te vinden kan je misschien ook bv goedkoop terecht in een school. Op de dageraadplaats heb je nog de fuifzaal zurenborger. Dat is ook niet duur maar je hebt waarschijnlijk een ander concept voor ogen...
Dat is echt wel onbeleefd. Wij zitten ook met beperkt budget en hebben ook een zaal gehuurd die we zelf versieren en met onze eigen traiteur werken. Zo doen we wat we zelf willen en blijven toch binnen het budget Groetjes
Hey Er is een nieuwe feestzaal in Deurne, Bisschoppenhoflaan... Feestzaal Panorma, men vriendin heeft alvast geresserveerd ;-) Heel lieve mensen je zou is moeten informeren...Alvast veel succes x
Hey, bedankt! Ik zie dat ze geen website hebben maar zal zo dadelijk eens bellen.Grtjs!