Terug naar overzicht
Heerlijk he die voorbereidingen!Op 1 januari kunnen we eindelijk zeggen: dit jaar trouwen we! Op de kerstkaartjes die we ondertussen gekregen hebben, krijgen we ook al de eerste verwijzingen naar onze trouwdag waardoor we meer en meer beseffen hoe dicht het nu wel komt!Groetjes en geniet verder van de voorbereidingen!Rebecca
Alle familie weet net bij ons maar met kerst en oudejaar dus nog even onze mondjes snoeren in het openbaar soms echt wel lastig maar we kijken er supermarkt naar uit! Heb het gevoel soms dat 244 dagen niets is en dat het aanvoelt alsof ik morgen al trouw :) haha.. Genieten zullen we zeker!
Superhard*'haha die automatische correcties toch!
Oh da's fijn nieuws om te brengen met de feesten dan!De tijd zal inderdaad vliegen dus geniet er maar "supermarkt" van :) (ik heb hier ook al uitschuivers gemaakt met die autocorrectie hoor, "haarspeldbocht" ipv "haarspeld" vb)Groetjes!
Veel succes met de voorbereidingen. Is altijd leuk om dat te vertellen , zeker met de feestdagen . Groetjes
hey Evelyne, Proficiat met jullie verloving! Je komt echt heel rustig over :-) we trouwen ook in 2013. Aangezien ik lesgeef, zouden we graag in de zomerr trouwen. w we hebben wel nog geen zaal... dus toch nog even stresse. ik hoor vaak dat je toch jaar nodig hebt om alles goed in te plannen. :-s
Ik voel me ook relax (nu nog).. Ik denk de hele tijd 't'komt allemaal wel goed' haha. De 3de week van januari gaan we ook naar de trouwbeurs in Gent dus we hopen daar gewoon nog adressen te vinden van alles waar we nog moeten voor zorgen.. Onze uitnodigen zijn ook reeds besproken, onze fotograaf en ook over onze openingsdans zijn we het eens :) we weten gewoon allebei wat we ECHT willen op onze dag!