Terug naar overzicht
Het ankercafe ? Op de grote markt, daar werkt een vriend van ons :-)
@Kim en kan je dat een beetje "afhuren"? apart zaaltje ofzo? probleem is dat we niet goed weten wie er gaat komen. Er zijn 2 getuigen uit Hasselt van mijn vriend, maar voor 't zelfde geld komen alle andere vrienden ook mee en dan zitten we met 10 man extra...
Geen idee maar ik wou gewoon zeggen dat het leuk is dat we op dezelfde dag trouwen. Hier zitten er al een aantal op het forum. Spannend nog 4 maandjes het zal er snel zijn!! :)
Ik zal het eens navragen :-) Maar gewoonlijk op de middag is er niet zo heel veel volk hoor. Eerder in de namiddag en 's avonds. Succes!
bedankt Kim!!
Hey JessicaJij zoekt het ook nogal ver uiteen :-)In de via via kan je ook eens vragen ( je moet dan wel de winkelstraat door tot aan het park). Als je door de botanische tuin wandeld kom je er bij uit. Je hebt een super mooi uitzicht en als het mooi weer is kun je in de botanische tuin op het terras zitten. Om te parkeren is het ook ideaal want ze liggen op de zuidervest en daar kost de parking maar 1 euro om er 4 uur te staan :-)
Je kan het ankercafé niet afhuren. Groetjes!
Ik zou er alvast rekening mee houden dat op zaterdagochtend de markt staat op de Grote Markt! Alle café's op de Markt die open zijn om 11 à 12 uur 's middags hebben dan massa's mensen die langskomen voor een kop koffie ... Ik zou het dus eventueel buiten het centrum zoeken ...Je kan wel es horen of er iets open is en plaats heeft aan of in de buurt van de Vismarkt? Misschien die taverne daar aan de Kraanbrug? Zit je nog mooi aan 't water ... Of dat café onder / aan de Lamot-site (al weet ik niet of dat op zaterdagmiddag open is)?