Terug naar overzicht
Wij gebruiken als Thema Liefde is... Elke tafel krijgt een kadertje met daarin een afbeelding van Liefde is... met een spreuk dat te maken heeft met het huwelijk of trouw zijn... En de genodigden geven we dan een sleutelhanger met de afbeelding van hun tafel.
wij hebben thema reizen/landen, we geven elke tafel een land waar we geweest zijn en denken erom bij elke tafelafroeping eerst een stukje volkslied te spelen en op de tafel komt dan een bordje met de naam en een foto van ons ter plekke :-)Ik denk niet dat we ze iets gaan geven waarmee ze hun tafel kunnen vinden, misschien een kaartje met een landkaart van het land op, maar daar zijn we nog niet zeker van...
wij hebben indiaanse namen van stamhoofden als tafel namen
bij mij waren het origami zwaantjes in verschillende kleuren wel wat tijd moeten investeren in het plooien. wat ik ook altijd wel super vind is als je het ev kan incorporeren in je bedankje vb zeg nu dat je confiturenpotjes geeft (is maar een vb) dan maak (of koop) je er in verschillende smaken dan kun je kadertjes op tafel zetten met een aardbei of sinaasappel enz 2 vliegen in 1 klapbedankjes en tafelaanwijzing het is al allemaal duur genoeg het zelfste kun je doen met bruidssuiker in verschillende kleuren.nu eigenlijk hoef je zelfs je bedankjes niet aant te passen ev door gewoon het kleur lintje van de verpakking bedankje aant te passen kun je ook al tafels maken
Hallo,Als dj zie ik nogal wat namen voorbij komen.Muziekliefhebbers gebruiken namen van groepen, zangers of genres (hardrock, disco, R&B)Dierenvrienden gebruiken vaak namen van dieren (leeuw, olifant enz)Hondenliefhebbers rassen van hondenNamen van kunstenaars....Namen van ontwerpers....
Misschien iets wat te maken heeft met je bestemming van je huwelijksreis? Wij gaan op huwelijksreis naar Zuid-Afrika. Ik dacht erover om iets te doen met de grappige Afrikaanse woordenschat.Vb. De tafels namen geven van wilde dieren maar dan in het Afrikaans (bobbejaan = baviaan, geitjie = gekko, kameelperd = giraffe...). Het zou leuk zijn om daar inderdaad meteen een bednakje aan te koppelen maar daar weet ik niet directie iets voor.
halloik heb via ne site kraslotjes gevondenmet al dan niet een symboolke eronder die dan zo hun tafel aanwijstdenk 0,60 stuk die kraslotjes zien er leuk uit met jullie naam op enzoenkel thuis nog het kraslaag erop aanbrengenzal es kijken voor die site opnieuw moest je interesse hebbengr
Beste Jennyfer,Het zou leuk zijn als je me die site kunt bezorgen. :)
Dag Jennyfer,Het idee van de kraslotjes is echt super!!:-) Op welke site heb je dit gevonden?Groetjes x x x
hallooeps dat weet ik niet meerben volop aan het zoeken ernaarheb deze prive verstuurd naar caroline mss weet zij het nogals ik het vind dan mail ik je zeker terugsorry
heb het gevonden :) bij carta rosa.beveel succes
nog even dit lot , mss een ideeik zal het ook zo doen , ze zelf maken ;via vistaprint men uitnodigingen gamaakt en dan heb je tal van extra keuzesheb dan blanco kaartjes gepakt en via blabla e shop kan je het kraslaagje kopen dacht ne 100tal voor 15eurodan 'schrijf je of teken je ' wat je zelf wilt onder het kraslaagjeen personaliseer je zelf je kaartveel succes
Ons thema is Coco Chanel. Daarom dacht ik om oude parfum flesjes van Chanel te gebruiken als tafelnummers.Wel heb ik, na knip en plakwerk, de flesjes voorzien van stickers omdat jammer genoeg de collectie niet tot N° 25 reikt.Misschien heb je hier iets aan.veel succes.