Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele tafelaanduiding gezocht

27-12-2012 19:57:32
Dag allemaal,

Hebben jullie misschien een leuk ideetje voor de tafelaanduiding? Ik vind het zo afgezaagd om ze een nummer te geven of de naam van bloemen enz.

Groetjes,
Caroline

Caroline
11-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1789

Oliver
7-6-2013
 Meld misbruik27-12-2012 20:18:40

Wij gebruiken als Thema Liefde is... Elke tafel krijgt een kadertje met daarin een afbeelding van Liefde is... met een spreuk dat te maken heeft met het huwelijk of trouw zijn... En de genodigden geven we dan een sleutelhanger met de afbeelding van hun tafel.

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik27-12-2012 20:55:52

wij hebben thema reizen/landen, we geven elke tafel een land waar we geweest zijn en denken erom bij elke tafelafroeping eerst een stukje volkslied te spelen en op de tafel komt dan een bordje met de naam en een foto van ons ter plekke :-)

Ik denk niet dat we ze iets gaan geven waarmee ze hun tafel kunnen vinden, misschien een kaartje met een landkaart van het land op, maar daar zijn we nog niet zeker van...

Femke
7-9-2013
 Meld misbruik27-12-2012 21:22:29

wij hebben indiaanse namen van stamhoofden als tafel namen

tima
8-9-2012
 Meld misbruik27-12-2012 23:07:32

bij mij waren het origami zwaantjes in verschillende kleuren wel wat tijd moeten investeren in het plooien. wat ik ook altijd wel super vind is als je het ev kan incorporeren in je bedankje vb zeg nu dat je confiturenpotjes geeft (is maar een vb) dan maak (of koop) je er in verschillende smaken dan kun je kadertjes op tafel zetten met een aardbei of sinaasappel enz 2 vliegen in 1 klapbedankjes en tafelaanwijzing het is al allemaal duur genoeg het zelfste kun je doen met bruidssuiker in verschillende kleuren.
nu eigenlijk hoef je zelfs je bedankjes niet aant te passen ev door gewoon het kleur lintje van de verpakking bedankje aant te passen kun je ook al tafels maken

Jacky

Meld misbruik28-12-2012 11:33:30

Hallo,

Als dj zie ik nogal wat namen voorbij komen.

Muziekliefhebbers gebruiken namen van groepen, zangers of genres (hardrock, disco, R&B)

Dierenvrienden gebruiken vaak namen van dieren (leeuw, olifant enz)

Hondenliefhebbers rassen van honden

Namen van kunstenaars....

Namen van ontwerpers....

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik28-12-2012 13:33:35

Misschien iets wat te maken heeft met je bestemming van je huwelijksreis?
Wij gaan op huwelijksreis naar Zuid-Afrika. Ik dacht erover om iets te doen met de grappige Afrikaanse woordenschat.Vb. De tafels namen geven van wilde dieren maar dan in het Afrikaans (bobbejaan = baviaan, geitjie = gekko, kameelperd = giraffe...).
Het zou leuk zijn om daar inderdaad meteen een bednakje aan te koppelen maar daar weet ik niet directie iets voor.

jennyfer
26-6-2013
 Meld misbruik30-12-2012 21:14:43

hallo

ik heb via ne site kraslotjes gevonden
met al dan niet een symboolke eronder die dan zo hun tafel aanwijst
denk 0,60 stuk
die kraslotjes zien er leuk uit met jullie naam op enzo
enkel thuis nog het kraslaag erop aanbrengen
zal es kijken voor die site opnieuw moest je interesse hebben

gr

Caroline
11-5-2013
 Meld misbruik2-1-2013 13:49:31

Beste Jennyfer,

Het zou leuk zijn als je me die site kunt bezorgen. :)

Lot
13-9-2013
 Meld misbruik16-2-2013 22:07:15

Dag Jennyfer,

Het idee van de kraslotjes is echt super!!:-)
Op welke site heb je dit gevonden?

Groetjes x x x

jennyfer
26-6-2013
 Meld misbruik23-2-2013 13:38:52

hallo

oeps dat weet ik niet meer
ben volop aan het zoeken ernaar
heb deze prive verstuurd naar caroline mss weet zij het nog
als ik het vind dan mail ik je zeker terug

sorry

jennyfer
26-6-2013
 Meld misbruik23-2-2013 21:58:51

heb het gevonden :) bij carta rosa.be

veel succes

jennyfer
26-6-2013
 Meld misbruik1-3-2013 6:05:40

nog even dit lot , mss een idee
ik zal het ook zo doen ,
ze zelf maken ;
via vistaprint men uitnodigingen gamaakt en dan heb je tal van extra keuzes
heb dan blanco kaartjes gepakt en via blabla e shop
kan je het kraslaagje kopen dacht ne 100tal voor 15euro
dan 'schrijf je of teken je ' wat je zelf wilt onder het kraslaagje
en personaliseer je zelf je kaart

veel succes

Lindsay
24-5-2014
 Meld misbruik9-5-2013 20:52:41

Ons thema is Coco Chanel.

Daarom dacht ik om oude parfum flesjes van Chanel te gebruiken als tafelnummers.
Wel heb ik, na knip en plakwerk, de flesjes voorzien van stickers omdat jammer genoeg de collectie niet tot N° 25 reikt.
Misschien heb je hier iets aan.
veel succes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...