Nu Online
Momenteel zijn er 445 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oldtimers regio Limburg (Dilsen-Stokkem, Maaseik, Masmechelen, ...)

27-12-2012 23:50:00
Wij zijn nog op zoek naar een mooie oldtimer waar we ons op onze trouwdag mee kunnen verplaasten. Het wereldwijde web bracht nog geen oplossing.
Iemand van jullie misschien wel?

Groetjes Stéphanie

Stéphanie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 776

Marc

Meld misbruik28-12-2012 10:16:06

hoi Stephanie,

heb je al eens via de diverse zoekertjessites (kapaza, 2dehands...) gezocht?

Als je weet welke merk en type je graag zou willen op jullie dag, kan je ook beginnen zoeken op een merkgebonden forum.

Zelf heb ik een tijdje terug samengewerkt met www.trouwautoservice.be , hij verhuurt een Ford Mustang Cabrio van 1966, hij is van Malle afkomstig...

succes met jullie zoektocht,

mvg, Marc

Elsie
28-7-2012
 Meld misbruik8-2-2013 20:37:47

Heykes,

Als je op zoek bent naar een rode ford mustang cabrio, 1965, wit interieur voor op jullie trouwdag,wij hebben er eentje. We zijn van Hasselt.

voor meer info: elsievdb@hotmail.com

mvg
Elsie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...