Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Open rug, dus geen beha??

28-12-2012 18:47:06
Dag bruidjes

Ik ben enkele maanden geleden mijn kleedje gaan bestellen en het is een prachtige strapless jurk geworden met achteraan linten op mijn rug die het lijfje gaan dichtsnoeren. Nu had ik de keuze om mijn rug bloot te laten of met stof voor. Ik heb toen gekozen voor een blote rug, dus ze zijn mijn kleed zo aan het maken.
Nu denk ik nog steeds dat dit het mooiste gaat zijn, maar ik begin een beetje te freaken over wat ik er dan onder moet dragen.
Ik heb nogal kleine borsten en draag steeds gevulde beha's, maar dit is dus niet mogelijk omdat je de beha dan gaat zien.
Nu heb ik in Duitsland een plakbeha gekocht, maar als ik die aan doe, worden mijn borstjes zo plat gedrukt dat ik er precies helemaal geen heb.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Kan je losse vulling kopen, zodat ik dat in mijn lijfje kan steken in de borstcups?

groetjes Mel

mel

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1984

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik28-12-2012 18:50:56

ja je kan zo'n siliconen kopen. Schoonzus had dat ook in strapless kleed om wat gevulder te lijken. Zij had dat denk ik in de bruidswinkel zelf gekocht.

Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik28-12-2012 18:53:00

Ja je kan navragen of het eventueel mogelijk is om cups in te naaien in je kleed? Push-uppads kan je inderdaad apart kopen (zie bijvoorbeeld http://www.hunkemoller.be/fl/bh-s/bh-accessoires/push-u... ). En hoe open is de rug van je kleed precies? Als je rug slechts gedeeltelijk bloot is, kan je misschien gebruik maken van low back straps voor je bh (http://www.hunkemoller.be/fl/bh-s/bh-accessoires/low-ba... ). Maar dan mag je kleed langs achter al niet te diep ingesneden zijn...

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik28-12-2012 19:34:15

Ik ben zelf het tegenovergestelde, ik ben heel vol van borst en kan ook niet zonder bh. Ik zou eerder opteren voor een BH met doorzichtbare achterkant... Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd dus ik weet niet of het comfortabel is ... Succes!

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik28-12-2012 20:02:59

hey bij mij werken ze een oude bh in men topje zo zie je ook niks van de bh grts

tima
8-9-2012
 Meld misbruik28-12-2012 21:01:12

hier had ik ook de stof weg gelaten zodat de linten op blote rug was en ze hebben gewoon de bh in de jurk genaaid op de aangespande maat die ik normaal heb met haakjes het was zon supergevulde bh uit h&m van €15 heel simpel want die werd toch verknipt gevolg wel geen sexy lingerie voe tventje ma tegen dan kon het hem niet schelen zolang de jurk ma uitging en zoals je miss op profiel foto kan zien of op de andere foto's
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=444306 kun je wel zien ferme decolete en ik heb maar een heel klein b tje

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik28-12-2012 21:13:21

Ik ben zelf ook klein van borst en als ik iets draag waar het moeilijk is een bh te dragen dan los ik dit op met siliconen... je plakt dat dan op je borsten en blijft de hele avond zitten! Het geeft niet zo super veel steun hoor maar ja voor 1 dag is dat niet erg

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik29-12-2012 8:14:02

je hebt ook nog van die bh's met hele lage linten, zal van je kleed afhangen maar misschien lukt dat wel

http://www.hunkemoller.be/fl/low-back-strap-36344.html zoiets dus

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-12-2012 11:15:43

En een heel laag uitgesneden strapless torseletje van poirier? die zijn er speciaal voor jurken met een lage open rug en het is nog eens heel mooi en sexy EN met push up!!!!!!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik29-12-2012 11:18:43

Amai Sara, dat is echt wel handig... Ga ik in het oog houden als ik nog eens bij hunkemoler ben. Thx voor de tip!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik31-12-2012 13:59:10

Ik zou niet kiezen voor een doorschijnende band op de rug. Dat zie je zogezegd niet, maar eigenlijk zie je het wel, en dat ziet er niet mooi uit vind ik. Ofwel die laagkruisende bandjes die Sara voorstelt, ofwel een speciaal ontworpen torseletje, of als je kleine borsten hebt: waarom niet gewoon niets? Als ik een A-cup zou hebben zou ik zonder bh durven gaan, of eventueel die siliconen plakkers.

An
6-9-2013
 Meld misbruik27-1-2013 20:51:21

waar kan je de producten van poirier kopen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info