Terug naar overzicht
Hey Sarra,Wij hebben 2 verschillende uitnodigingen.Bij ons is er eentje voor de receptie gasten en eentje voor het avondfeest.Ik stuur je het ontwerp door.Groetjes
Superbedankt Mieke!
je kan ook 1 uitnodiging maken en 2 "bijlages" of zoiets met dan erop uitgenodigd voor avondfeest of dansfeest met snack? Ik weet het ni he, ken er niks van :)
Dus eigelijk 2 soorten uitnodigingen? een soort voor degene die zijn uitgenodigd vanaf het eten en dan een ander soort voor degene die pas uitgenodigd zijn vanaf 21u vrt dansfeest? Mieke van hierboven heeft wel een mooie doorgestuurd vind ik.
Dag bruidjes. Wij hebben er een klein kaartje bij gestoken voor de suite. Wel met dezelfde tekening.
Hey Mieke,Zou jij uw uitnodiging ook eens naar mij kunnen doorsturen aub? We zijn al bij 3 drukkers langsgeweest, maar we komen er maar niet uit... rest ging goed, maar uitnodigingen zijn echt niet makkelijk. Emailen mag naar evivancamp@hotmail.com, bedankt!
Wij hebben hetzelfde probleem, dus als iemand ons kan helpen. Alle hulp is welkom.Mail: veroweske@hotmail.combedankt alvastgroetjes
@ Evi, mailtje verzonden
bedankt!