TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Simone
14-9-2013
|
2-1-2013 12:20:42
Hoi Sanne!
Wij trouwen 19 september 2013 en hebben Concordia gereserveerd. Zeer goede dingen over gehoord van 2 bruiloften: lekker eten, alles goed verzorgd, grote zaal e.d. Wij hebben ook voor hun 'huis-dj' gekozen. Heel vriendelijke mensen ook Davy en zijn vrouw!
|
|
Simone
14-9-2013
|
2-1-2013 12:21:03
Sorry 14 september bedoel ik :-)
|
|
silke
11-9-2015
|
2-1-2013 19:22:18
Dag Sanne Ik ben hier al naar een trouwfeest geweest, was echt heel geslaagd! Mooie zaal bij avondverlichting. BBQ was goed, toen was wel snel alles op maar beter dat dan dat er veel over is. HuisDj was heel goed, echt goeie trouwmuziek om te dansen. Toen we naar huis gingen zei ik tegen de bruid, uw feest was super !, zo zou ik ook een feest willen:)Er is ook genoeg parking, wat toch ook wel moet!
|
|
Evy
1-6-2013
|
3-1-2013 13:29:33
Dag Sanne,
Mijn schoonzus heeft daar haar feest gegeven. Het eten was lekker er zeker genoeg! Ze waren heel tevreden over de zaal. Ze hadden wel een eigen DJ dus over die van hun kan ik niets zeggen.
Het enige nadeel van de zaal in mijn ogen is de L-vorm. Voor het eten is dat heel leuk, we zaten allemaal "achter het hoekje" maar op het avondfeest vond ik dit wel minder. De mensen die daar zitten krijgen weinig of niets mee van de rest van de zaal en een deel van de dansvloer is dan ook niet goed zichtbaar.
Veel succes met de verdere planning!
|
|
Sanne
10-5-2014
|
4-1-2013 19:07:53
Bedankt allemaal voor de reacties :-)
Hebben binnenkort een afspraak om te gaan kijken, ben eens benieuwd :-)
|
|
Christel
17-5-2014
|
26-1-2013 18:54:35
Hoi Sanne,
Wij zijn er vandaag gaan kijken. En zitten in dezelfde periode voor de trouw, wij zouden een weekje na jullie trouwen (voorlopig, datum staat nog niet echt vast) Davy is echt vriendelijk en geeft een vertrouwde uitleg.
Wij gaan nog enkele zalen bekijken volgende week (Kok-o-Folie en kompenhof)
Van waar zijn jullie?
Groetjes, Christel
|
|
Sanne
10-5-2014
|
26-1-2013 20:56:52
Wij zijn vandaag ook naar de zaal gaan kijken.
Vonden het een hele mooie zaal, alleen vonden we dat het er een beetje muf rook, vonden jullie dat ook? Wij zijn van Opglabbeek, jullie? Groetjes
|
|
Christel
17-5-2014
|
27-1-2013 16:47:46
Hoi Sanne,
Gisteren rook het er nog fris, er was gisteren wel een personeelsfeestje. Misschien de zaal nog niet gepoest en goed verlucht???
Groetjes, Christel
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|