Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal concordia- peer

2-1-2013 12:03:21
Heeft er iemand ervaring met de feestzaal concordia in peer?
En met het eten daar & hun dj?

Alvast bedankt!

Sanne
10-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1428

Simone
14-9-2013
 Meld misbruik2-1-2013 12:20:42

Hoi Sanne!

Wij trouwen 19 september 2013 en hebben Concordia gereserveerd.
Zeer goede dingen over gehoord van 2 bruiloften: lekker eten, alles goed verzorgd, grote zaal e.d. Wij hebben ook voor hun 'huis-dj' gekozen.
Heel vriendelijke mensen ook Davy en zijn vrouw!

Simone
14-9-2013
 Meld misbruik2-1-2013 12:21:03

Sorry 14 september bedoel ik :-)

silke
11-9-2015
 Meld misbruik2-1-2013 19:22:18

Dag Sanne
Ik ben hier al naar een trouwfeest geweest, was echt heel geslaagd! Mooie zaal bij avondverlichting. BBQ was goed, toen was wel snel alles op maar beter dat dan dat er veel over is. HuisDj was heel goed, echt goeie trouwmuziek om te dansen. Toen we naar huis gingen zei ik tegen de bruid, uw feest was super !, zo zou ik ook een feest willen:)Er is ook genoeg parking, wat toch ook wel moet!

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik3-1-2013 13:29:33

Dag Sanne,

Mijn schoonzus heeft daar haar feest gegeven.
Het eten was lekker er zeker genoeg! Ze waren heel tevreden over de zaal.
Ze hadden wel een eigen DJ dus over die van hun kan ik niets zeggen.

Het enige nadeel van de zaal in mijn ogen is de L-vorm.
Voor het eten is dat heel leuk, we zaten allemaal "achter het hoekje" maar op het avondfeest vond ik dit wel minder.
De mensen die daar zitten krijgen weinig of niets mee van de rest van de zaal en een deel van de dansvloer is dan ook niet goed zichtbaar.

Veel succes met de verdere planning!

Sanne
10-5-2014
 Meld misbruik4-1-2013 19:07:53

Bedankt allemaal voor de reacties :-) Hebben binnenkort een afspraak om te gaan kijken, ben eens benieuwd :-)

Christel
17-5-2014
 Meld misbruik26-1-2013 18:54:35

Hoi Sanne,

Wij zijn er vandaag gaan kijken.
En zitten in dezelfde periode voor de trouw, wij zouden een weekje na jullie trouwen (voorlopig, datum staat nog niet echt vast)
Davy is echt vriendelijk en geeft een vertrouwde uitleg.

Wij gaan nog enkele zalen bekijken volgende week (Kok-o-Folie en kompenhof)

Van waar zijn jullie?

Groetjes, Christel

Sanne
10-5-2014
 Meld misbruik26-1-2013 20:56:52

Wij zijn vandaag ook naar de zaal gaan kijken. Vonden het een hele mooie zaal, alleen vonden we dat het er een beetje muf rook, vonden jullie dat ook? Wij zijn van Opglabbeek, jullie? Groetjes

Christel
17-5-2014
 Meld misbruik27-1-2013 16:47:46

Hoi Sanne,

Gisteren rook het er nog fris, er was gisteren wel een personeelsfeestje. Misschien de zaal nog niet gepoest en goed verlucht???

Groetjes, Christel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info