Terug naar overzicht
Mijn vriend (man!) en ik vertrekken 5 dagen na het trouwfeest naar Brazilië. Vlucht geboekt en het overige zelf geregeld. All-in reizen zeggen ons niets. Oorspronkelijk hadden we na wat getel een budget van 700 p.p., maar met wat besparingen tijdens het feest hebben we dit een groot deel kunnen opkrikken. Persoonlijk vind ik een huwelijksreis wel heel belangrijk.Ik denk dat je met wat zoeken veel verder geraakt met 1000 euro dan Turkije of Eypte. Zoek ook eens op arke.nl en holidaycheck.de; veel goedkoper als de vlaamse touroperatoren.
Wij gaan voor een cruise op de Nijl van 7 dagen gevolgd door nog wat dagen gewoon in een hotel aan de zee in Egypte.Dit omdat ik niet lang kan vliegen en we toch zon-cultuur-rust willen.De reis is wel nog niet geboekt.
hey voor 1000 euro kan je zekers naar turkye of eygpte heb beide al gedaan .Als je buiten het schoolverlof gaat valt het reuze mee en ook vroegboeken doe je ook veel winst .In Eygpte kan ik je in hurgada hotel Hotel Beach Albatros Palace aanraden echt top grts
Heeey Evelyne :)Wij gaan naar Hurghada in Egypte en betalen €1594 voor een week all-in :)
CruiseShip :))
hallo,Wij zijn ook naar Hurghada (Egypte) geweest! beetje zoals bij Debbie.Het Jetair Hotel is super!
hey evelyn welk is het jetair hotel want vindt dit niet terug grts
het hotel is Aquamarinezie linkhttp://www.jetair.be/vliegvakanties/Egypte/Hurghada/Hur... een echte aanrader!!!!
bedankt evelyn
Graag gedaan!