Terug naar overzicht
mag altijd naar mij eens door sturen schuermans-degreve@hotmail.com al vast bedankt
Hallo sara, kan je evt een foto sturen van je versiering? Ik heb mss wel interesse. Dit is mijn mailadres: sofie.atg@hotmail.com groetjes
Hey SaraJe mag me gerust een een maitje sturen met de foto's: mariekedemol@hotmail.comGroetjes
Naar mij ook - evelyne.bauwens@hotmail.com
alexiskatia2013@gmail.comIk heb al een paar harten bij blokker gekocht om foto's in te verwerken of eventueel cadeautjes, of misschien de tafelschikking... dusheuh, zoals je kan zien is extra materiaal wsl welkom ;-)Laat je in je mailtje ook even weten waar je woont? Dan kan ik kijken of het haalbaar is om langs te komen.Mercikes!!
Mij ook graag:) michele_gilissen@hotmail.com thx !
vitse.annelies@hotmail.com thx!
wil je de foto's ook naar mij sturen? sara_hoste@hotmail.com bedankt!
Oh die wil ik ook wel eens zien... Jessie_provost@hotmail.com thx!
Naar mij mag je ze ook es sturen: siska.claeys@gmail.com
Is het al verkocht? Misschien ook belangrijk om te weten :)Anders mag je mij ook een mailtje sturen sylftje@hotmail.Com
indien ze nog niet verkocht zijn, mag je mij ook foto's mailen. arianne_adams@hotmail.com en ook even vermelden van waar je bent ;-)
Hallo, Als je wilt mag je het naar mij ook mailen els.riskin@telenet.be Grtjs
Sorry... het is ondertussen al verkocht.Bedankt voor de reacties!Veel succes nog!En geniet van jullie dag want het is gewoon fantastisch! Nog een tip voor wie wil: www.deviltenbruid.nl Sara
Hallo Omdat jouw spulletjes reeds verkocht waren, zijn we ook op zoek gegaan. In blokker kan je gelijkaardige dingen kopen, Wij zijn nr floralux geweest en hebben ook ons gedacht gevonden. Groetjes