Terug naar overzicht
Ja! Dat moet je betalen. Dat kost bij ons in de kapper 50 euro dacht ik voor make up en proefkapsel xxx
Ik heb daarvoor bij mijn kapper 25 euro betaald. Ik heb mijn proefkapsel gedaan toen ik naar het trouwfeest van de nicht van mijn vriend moest.
Er bestaan helemaal geen domme vragen Flo, daar dient dit forum voor :-)Goei idee wel Stéphanie om je testkapsel te laten doen wanneer je een feestje ofzo hebt, dan is het dubbel nuttig. Tip die ik ga onthouden.
Een andere optie is het testkapsel te laten doen wanneer je ook een pasbeurt van je kleed hebt, zo zie je de twee al eens samen ;-)
Een feestje lijkt mij ook wel ideaal, en dan goed wild dansen om te zien of je kapsel daartegen bestand is! ;) Ik twijfel alleen of ik het wel leuk vind als al dat volk je dan al heeft gezien met je trouw-kapsel en make-up. Bij mij zitten proefkapsel en make-up ineens in het arrangement, is 1 totaalprijs. Best dus eens te vragen aan je kapper.
De meeste kapsters bieden wel een lager tarief aan als je ook voor de trouw zelf boekt. Onze fotograaf doet ook gratis een kennismakingsshoot, wij gaan dit combineren. zo weet ik al van te voren hoe we eruit zullen zien , dat maakt mij toch iets geruster...
@ Eline: wie is jullie fotograaf als ik vragen mag?
fotograaf is Wouter Colen.http://www.woutercolen.be/huwelijksfotograaf.html