Terug naar overzicht
Hallo Hannelore,Ervaring met een kleed van lightintebox heb ik niet, via een collega wel. Zij kocht als mama van de bruidegom daar een suitekleed. Moet toegeven heel mooi kleed en inderdaad niet duur! Snelle sevrice, snel geleverd, maar....bij levering moesten er extra importkosten betaald worden. Ze schrok daar wel van, omdat het nergens vermeld stond. Ik dacht dat ze 60 euro extra betaald heeft, maar het blijft dan nog steeds een goedkoop alternatief!Ikzelf ga ook niet voor een traditioneel kleed, ben er wel gaan passen, maar vind het toch allemaal vrij duur. Een suitekleed van Linea raffaelli is een 500 euro, wat mooi is en achteraf nog te dragen is. Ook bij de Stills collectie vind je mooie kledij, reken daar een 300 euro voor! Nog veel succes!!!
Hallo HanneloreZoals Valerie zei, moet je inderdaad douanekosten betalen. Op de site kan je er echter niets over terugvinden. Ook voor retour moet je opletten want zonder dat je het weet teken je een overeenkomst voor een op maat gemaakte jurk wat betekend dat ze niet retour nemen.Dus goed opmeten en vergelijken met hun maattabel.Succes!
Heel erg bedankt voor de reacties...Ben al blij te lezen dat er een mooi kleed geleverd werd Ik weet nog niet wat ik ga doen...Van de douanekosten had ik het al gelezen, er staat inderdaad niets over vermeld op de site, maar ik heb het gelezen in een nederlandse site...Het kleed dat ik voor ogen heb staat momenteel maar aan 80 !! Euro...dus moest het tegenvallen valt het verlies nog mee eh...