Terug naar overzicht
Ik zou eerder in de tafelschikking van de eretafel de mensen die je het liefst hebt rond je zetten en je voor de rest focussen op elkaar en andere genodigden. Ik weet niet wat het zou kosten om alles te annuleren en ook niet wat het te weeg zou brengen. Misschien worden er ook zo mensen gekwetst die hier absoluut niets mee te maken hebben. Misschien is het ook een optie om als iemand lelijk begint te roddelen over een ander familielid dat je die daar op aan spreekt dat dat storend voor je is of haar direct afblokt. Twijfels over het concept heb ik ook wel eens. Je kan trouwen op veel verschillende manieren en alles heeft wel aantrekkelijke kanten...Vooral zien dat jullie er samen uitkomen!
Hey, Ik heb soms ook twijfel over ons trouwfeest! Vroeger was dat altijd een droom van mij! En wij zijn al voor de wet getrouwd, en dat vonden wij al een hele mooie dag! Heel veel vrienden van ons waren gekomen, ons familie en achteraf hebben we nog een drink gehouden. Het was echt een hele leuke dag! Maar nu staan wij erop om een huis te kopen en soms toch twijfel, dju moesten we dat trouwfeest niet doen, zouden we al het geld dat we in het trouwfeest steken, in ons huis kunnen steken.Ik hoop echt dat het alle voorbereidingen en geldkosten waard zijn en dat het een van de mooiste dag van ons leven wordt!
Ik zou de eretafel dan ne keer grondig omgooien! Mijn schoonouders komen bijvoorbeeld niet aan de eretafel zitten.. Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om een ganse avond bij die mensen te zitten..Dus ik zet ze bij hun eigen familie :-)Probleem opgelost!
Wij zitten ook niet bij de familie aan de eretafel, ook wegens familiale omstandigheden. Wij gaan die avond gewoon bij de beste vriende zitten , wij hadden geen zin om tussen de spanningen te gaan zitten. Hebben dit ook al gezegd tegen ouders enzo. Het is jou dag en je moet daar van genieten en is niet leuk dat je dan zo tussen spanningen zit. Groetjes