TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bea
6-7-2013
|
5-1-2013 19:47:32
Misschien kan je als er concrete zaken staan in die negatieve commentaren naar de eigenaren gaan en bevragen? Of misschien kunnen zij je referenties van mensen geven die je mag contacteren? Als je in overleg gaat en ze reageren op een goede manier, ben je misschien gerustgesteld??? Reviews kloppen vaak niet of zeggen niet altijd dat jij dat ook zo zou ervaren. Hoop dat je eruit komt!
|
|
Sarra
15-4-2017
|
5-1-2013 20:18:27
Dag Bea,
Ik dacht dit ook al te doen en dit gewoon te bevragen bij de feestzaal zelf, maar mijn partner vind dit geen goed idee aangezien de eigenaar het toch allemaal zou ontkennen etc etc.... Achja, nog eens goed nadenken dus :)
|
|
kurt
28-9-2013
|
6-1-2013 18:11:52
Wij zijn gisteren nog gaan kijken ginder. Het leek me een heel eerlijke zaal te zijn met correcte prijzen! De zaal is misschien niet de mooiste aller tijden, maar ja, dat zie je dan ook wel vertaald in de prijzen... De hotelkamers zijn wél dik in orde!
|
|
Sjoera
25-5-2013
|
7-1-2013 12:26:19
Dag Sarra,
Toch nog niet beslist? :)
Een flutfeest zal het sowieso niet worden. Als dit de zaal is die jij het liefste ziet, waarom zou je daar dan niet voor kiezen? Zoals hierboven al gezegd: meningen verschillen en je kunt niet altijd 100% afgaan op reviews. Leuk gezelschap en een goede DJ doen trouwens al veel.
Over DJ gesproken: onze DJ heeft ervaring met het Hof Van Aragon en was er positief over. Hier kun je een filmpje vinden van een feest dat hij daar gedaan heeft: http://www.youtube.com/watch?v=ncPZQrNSSg0 . Ziet er leuk uit, niet? :)
Hopelijk kom je eruit en vinden jullie een zaal waar jullie allebei volledig achter staan.
Groetjes,
Sjoera
|
|
Sarra
15-4-2017
|
7-1-2013 17:36:06
Hey Sjoera, Ja dat filmpke had ik al eens gezien op youtube :) Ik had men opzoekwerk al gedaan. Het zal wss toch Hof Van Aragon worden, alleen durf ik het nog niet goed bevestigen. Al die commentaren..."er hangt een geur, onvriendelijke bediening, slecht eten, dubbelgeboekte huwelijkssuite, geen verluchting in de kamer, ..." Ik weet het, de DJ en gezelschap zijn het belangrijkste maar ik kijk al uit naar mijne trouwdag sinds dat ik een klein ukje ben (bij ons werd dat er van kleins afaan al ingedrild dat ge ooit een bruidje ging worden), dus wil ik ook niet dat er maar een ietsiepietsie foutje aan is... Achja, ik heb nog tijd tot woensdag om te beslissen. Voor Wouter is dat allang goed dat HVA maarja, ik denk niet datdie daar zich zo druk in maakt als mij :-). Bedankt voor je steun! Grtjs
|
|
Sjoera
25-5-2013
|
8-1-2013 15:22:08
Dag Sarra,
Ik begrijp perfect wat je bedoelt hoor, ik ben zelf ook zo. Ik heb nu voor mezelf beslist dat ik niet meer ga stressen en panikeren in verband met wat ik gelezen heb op internet. Ik ben zelf in de zaal geweest en in de hotelkamer die we zouden krijgen, en dat zag er voor mij allemaal piekfijn uit. Ik vond niet dat er een geur hing, of dat het er vuil was of oubollig, en mijn verloofde ook niet, dus dat is wat telt voor mij. Ik ga nu af op wat ik zelf heb gezien en ervaren en niet op wat anderen zeggen, want dan bezorg ik mezelf toch maar nodeloos slapeloze nachten zoals het stresskieken dat ik ben :)
De eigenaar kwam een beetje afstandelijk over, dat is waar, maar hij heeft ons alles wel piekfijn tot in de puntjes uitgelegd en beantwoordde al onze vragen zonder morren. Aanpassingen aan het menu omwille van dingen die Frank niet lust waren ook absoluut geen probleem. Over een slechte service kan ik dus ook zeker niet spreken.
Wij trouwen 25 mei dus moesten jullie voor HVA kiezen, mag je mij altijd een mailtje sturen en dan geef ik je onze persoonlijke ervaring.
Groetjes en nog veel succes met het plannen!
|
|
Sarra
15-4-2017
|
8-1-2013 23:21:26
Hey Sjoera,
Ik denk dat we toch de sprong toch gaan wagen en voor HVA kiezen. Het komt het beste uit in ons budget. Ik vind het een droomlocatie en was dan ook de enigste zaal waar ik men hart aan verloor. En inderdaad, ik mag me niet teveel aantrekken van de negatieve reacties want er zijn evengoed positieve maarja, de negatieve vergeet ge niet zo gauw he :-) Morgen ga ik hen contacteren en zeggen dat we daar ons trouwfeest zullen doen. En uiteraard! wil ik een uitgebreid verslag van jullie trouwfeest! Alles erop en eraan! ;-)
Bedankt meid! Dikke zoen
|
|
Zoy
9-5-2015
|
19-1-2015 17:20:47
Dag sjoera, Wij trouwen ook inzet HvA. Hoe was jullie trouwfeest daar?
Was alles in orde?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|