Terug naar overzicht
A thousand years van Christina perri is een prachtiggg liedje :)Wij spelen het in onze viering :), ik kan eigenlijk moeilijk zeggen welk liedje het meest dansbaar is. Maar het belangrijkste is dat het romantisch is hé :).succes met de keuze :)
Ik zou ook voor A thousand years gaan , net nog eens beluisterd echt een prachtig nummer!!Succes!!
Ik denk dat a thousand years het gemakkelijkste is om op te dansen en ik vind het ook het mooiste (maar dat is ieder zijn smaak hé).
Ik ken A Thousand Years zelfs niet! Lucky stond op mijn lijstje voor onze openingsdans, maar ik wou de versie uit Glee. Aangezien mijn man geen fan is van Glee is het voor de openingsdans een ander liedje geworden, maar we hebben Lucky wel ebruikt tijdens onze wettelijke trouw!
A Thousand Years zal hier ook onze openingsdans worden... Na veel getwijfel want ik had graag een up tempo nummer gehad, gezongen door een mannelijk artiest en mijn vriend wilde net het omgekeerd...
Beide eens uitproberen is het beste wat je kunt doen...
Ik ga helemaal voor Lucky! Mooi en happy tegelijk...
bij ons wordt de openingsdans ook a thousand years!!! super nummer.
A thousand years vind ik echt heel mooi. Nu het in de laatste Twilight film zat denk ik wel dat het veel gebruikt zal worden op huwelijken dit jaar dus als je dat niet wilt zou ik voor Lucky gaan .