Terug naar overzicht
Hey Sarra,Ik kan je geen brochure geven, maar een vriendin van mij heeft daar in 2011 haar trouwfeest gegeven en ze betaalde 110 euro per persoon voor: receptie met drie hapjes en cava; 4-gangen diner; dessertenbuffet en drankenforfait. Wel opletten: volgens onze DJ die daar geregeld draaide, kost de huur van enige decoratie daar heeel veel geld (bv 1 euro per theelichtje). Maarrr, het is wel een supermooie zaal, met topbediening en heel lekker eten.Nog veel voorbereidingssucces gewenst!Groetjes,Katrien
Oei. Dat is wel veel geld... :-|
Ik heb hier een brochure liggen. Als je me even je e-mail adres geeft, mail ik ze door. 't Is een heel recente, zelf ontvangen half november 2012.
Oh super Silke!sarra_bouzouita@hotmail.comIk had hen al gevraagd om een brochure maar die kon je blijkbaar pas krijgen nadat je de feestzaal had bezichtigd, maar ik wil voor donderdag een prijsklasse weten dat mijn vent en ik er weer voor niets naar toe gaan om uiteindelijk te horen dat het te duur is voor ons. Bedankt!!!
Hallo Silke en Sarra, Zouden jullie me de brochure ook even willen bezorgen voor m'n zus ajb? e2-e4@web.deHeel erg bedankt!!
Net verzonden! ;-)
zou je mij ook de brochure willen bezorgen alvast bedankt ! vicky.cuypers@hotmail.com
Hoi Silke, Ik heb net dezelfde vraag, mijn beste vriendin gaat trouwen en we zijn samen wat op zoek naar mooie trouwzalen. Wil je me de brochure ook even doormailen? chayenne.debecker@hotmail.com Super bedankt!
Verzonden! Vicky, ik zag dat ik in maart je bericht niet gezien heb. Moet ik je ze jou ook nog eens bezorgen, of is het reeds in orde?
hey silke nee hoor is al in orde we zijn een kijkje gaan nemen en hebben een brochure ontvangen ! alvast bedankt !!
Hallo allemaal,Zou iemand mij de brochure ook eens willen doormailen aub? (daisyvandam45@hotmail.com)Alvast heel erg bedankt!