Nu Online
Momenteel zijn er 409 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een getuige die ik dacht te kunnen vertrouwen !!

7-1-2013 17:11:22
Dag bruidjes en bruidegommetjes,

Gisteren zijn er wat verhalen naar boven gekomen over mijn schoonzus die ik als getuige heb gevraagd! En helaas het is niet zo positief en nu zit ik met zo'n dubbel gevoel maar heb ze al als getuige gevraagd omdat ik echt dacht dat ik haar na al die jaren kan vertrouwen en echt iets aan haar had, maar niets blijkt minder waar te zijn
Sorry voor mijn gezaag maar heb er echt heel de nacht van wakker gelegen

Groetjes

Karin
31-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 782

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik7-1-2013 17:25:39

Wat is er dan gebeurd? x

Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik7-1-2013 17:40:21

Mij maakt ge nu ook wel curieus ze. Heeft ze dan negatieve dingen gezegd over u en haar broer of wat?

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik7-1-2013 18:08:54

Ook al ben ik nieuwsgierig, je zal t wel om een reden niet geplaatst hebben.
Nu ik heb ook met mijn getuige problemen gehad.
Ik was echt 100% overtuigd van mijn keuze en heb mij die snel beklaagd!

Ik ben gewoon eerlijk geweest en gezegd dat ik het beter vond dat ik iemand anders zou nemen. Ze is boos geweest, het is even moeilijk geweest maar nu komen we terug overeen. Ik ben blij dat ik iemand anders heb genomen.
Want anders was ik me blijven slecht voelen!

Yoline
28-6-2013
 Meld misbruik7-1-2013 18:13:14

Wij hebben elk 2 getuigen genomen en 1 van mijn getuigen heb ik verandert. Het was een al voor 8jaar een zeer goede vriendin, maar omdat we iets verder gaan wonen zijn, hoor ik al een jaar niets meer van haar. Ik zou (als je er inderdaad van wakker ligt) zeker denken om iemand anders als getuigen aan te stellen. Ik denk dat je je anders alleen maar slecht zal voelen en dat is die dag (en geen enkele andere) de bedoeling!

Karin
31-5-2014
 Meld misbruik8-1-2013 8:52:01

Vorig jaar is er een ruzie geweest tussen mijn twee schoonzussen en mij, er was door eentje vanalles gezegt wat niet waar was en alles op mij wou steken omdat ze jaloers was omdat ik met haar zus goed overeenkwam, alle zo bracht de ene het toch over, de plooien zijn glad gestreken, maar zondag zijn er verhalen bovengekomen en blijkt dat mijn getuige ook van alles slecht heeft gezegt en nog bezig is, ik dacht haar echt te kunnen vertrouwen maar weet ook niet meer wie ik moet geloven, mijn aanstaande geeft me de raad om van alles afstand te nemen en zien hoe alles verloopt, maar toch ik dacht echt een zus te hebben maar helaas......
Maar heb je eigenlijk getuigen nodig? Ik weet dat in het gemeentehuis niet nodig is maar in de kerk dan?
groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik8-1-2013 14:32:49

hoeft niet

kelly
23-5-2014
 Meld misbruik8-1-2013 19:47:05

je moet doen waar je je goed bij voelt, je niet verplicht voelen het is jou dag :) iemand kiezen waar je je goed bij voelt :)

tine
14-8-2010
 Meld misbruik13-1-2013 8:27:34

getuigen zijn niet meer verplicht. vorig jaar in mei naar huwelijk geweest waar geen getuigen waren. burgemeester daar zei het zelf: getuigen zijn niet meer verplicht

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...