Terug naar overzicht
Proficiat! Wat is het geworden! Aangezien je de typische trouwschoenen niet mooi vindt, zou ik gewoon voor "gewone" (lees: niet-trouwschoenen) gaan kijken in een kleurtje die past in je thema of wat je erna nog kan door dragen. Weet ook dat niet alle trouwschoenen even smal zijn. Ikzelf heb voor een paar zilveren suiteschoenen gekozen. Deze waren 100 EUR goedkoper dan dezelfde witte versie die verkocht werd als bruidsschoen en kan ik later nog dragen.Ook hier is de boodschap: passen, passen! Wat is het leven van een bruid toch zwaar hehe!
ja het probleem is dat ik niet naar een gekleurde schoen kan gaan, past er echt niet onder. Hey zou ivoor kleur moeten zijn?HELP
Een mooie pump uit de Torfs, Avance of toch es enkele neutralere bruidsschoenen passen. Ik was vb niet voor bling schoenen maar heb er, na het aandoen van verschillende schoenen, toch bling zilveren gekozen. Net als een kleed toont dit toch wat anders eenmaal je die past.
Ja ga dat zéker doen maar moet wel ivoor kleur zijn . Hehe ni simpel
Ik heb ook brede en grote voeten (maat 42) en heb gekozen voor een off-white schoen. Een eenvoudig model met een brede hak, maar niet hoog (ik denk een 2-tal cm maar). Het voordeel is dat die schoen wel nog mooi staat onder een zwarte broek, jeansbroek,... en ik hem dus later nog kan dragen. Hij komt wel uit een schoenenwinkel met bruidsschoenen.
ik heb mijn schoenen op maat laten maken bij Shoes Of Prey, op internet. veel succes!
Hey Sara. Was dat duur?
€ 165 zonder verzendingskosten. ze zijn echt supermooi afgewerkt en je hebt ze helemaal zoals je wilt...