Terug naar overzicht
Hallo Iedereen,
Ik ben Catherine, ik ben 25 (bijna 26) en ik woon in Antwerpen.
Ik studeer voor Weddingplanner en hiervoor zoek ik enkele koppels (liefst uit de regio) die ik gedurende de voorbereidingen en hopelijk ook tijdens de grote dag zelf zou mogen volgen.
Graag een berichtje met je mailadres zodat ik je kan contacteren via mail.
Alvast hartelijk bedankt!
GroetjesCatherine
Catherine, wij zijn afkomstig van Schilde. Je mag me gerust contacteren op char_peeters@hotmail.com
hoi,wij zijn van herentals. je mag me contacteren op missdressage@hotmail.com :)groetjes
Hoi ,Wij zijn van Roeselare, mocht de afstand je niet deren mag je me contacterenViVictoria@hotmail.be
Hallo Catherine,je mag me ook altijd een mailtje sturen. 'k Heb nog veel werk. :-)wetrouwen@hotmail.be GroetjesKatrien
Mocht je interesse hebben om een Nederlands huwelijk (20 min van Antwerpen) te volgen, stuur je me maar een priveberichtje.
Hier van Hasselt... Ik weet niet of dat te ver is? Groetjes (mopie@hotmail.com)
Ik stuurde je privebericht maar nog even melden dat we van Mortsel zijngroetjes sarah
Hey ! Moest je er nog niet genoeg hebben mag je me ook contacteren. Ik ben van putte bij Mechelen. En heb 2 schattige kindjes :-) Groetjes
Wij trouwen pas in 2014, maar moest je voor dan ook nog zoeken. Mag je mij zeker contacteren! Wij zijn van Herentals...deborina3@hotmail.comgroetjes
Hallo!Wat houd het precies in?Wij zijn van Zomergem!
haha veeel gegadigden, zeg....maar moest je Genk niet te ver vinden en je zou dat graag doen (zitten helemaal aan het begin en trouwen eind dit jaar met een beperrrkt budget); laat maar horen: nadia_oyen@hotmail.co
mij mag je ook altijd helpen! Juni 2013 arianne_adams@hotmail.com regio turnhout
Hallo Wij wonen in Temse, maar laten een deel van onze trouw doorgaan in Aalst. Het feest gaat door op 28 juni. Als je wilt kan ik je al mijn voorbereidingen laten zien en je mag ons ook gerust volgen. Het meeste is in orde, maar ik moet nog vaak afspreken om bepaalde zaken in orde te zetten en concrete afspraken te maken. Ik hou alles bij in een map (wil zelf evenement-manager worden).Onze trouw is vrij klassiek, maar ik steek er wel een paar moderne toetsen in. Je laat maar iets weten als je interesse hebt of vrij bent. Je kan me zowel via deze site bereiken als via mijn e-mail: vdk_yoline@msn.comAlvast veel geluk!Met vriendelijke groeten, Yoline
Moest je er nog niet genoeg hebben. Wil wel eens weten wat dit inhoud.Wij trouwen pas in 2014. Dus mocht je dan nog iemand zoeken.ons_carolientje@hotmail.comGroetjes
Wij zijn afkomstig van willebroek, dus gemeentehuis en kerk gaat hier door. Onze receptie en avondfeest gaat door in Nijlen.Je kan ons eventueel bereiken op wendy.declerck@telenet.be
zijn van burcht (2070) en feest is (2050) antwerpen lo... in geval je nog geen koppels genoeg moest hebben....stefenkelly@telenet.be
Hey Catherine!!! Zoek niet langer en wees mijn reddende engel!!! ;-)) Wij trouwen op 14 juni 2014, de zaal staat vast (Mechelen) maar daar blijft het dan ook bij... Zijn ook volop bezig met een bouw dus een helpende hand zou echhhhhht welkom zijn, want als we het van de mannen laten afhangen ;-))) Hopelijk tot heeeeel snel :-) Groetjes, Laura Casteelslaura@gmail.com