Terug naar overzicht
Hallo Iedereen,
Ik ben Catherine, ik ben 25 (bijna 26) en ik woon in Antwerpen.
Ik studeer voor Weddingplanner en hiervoor zoek ik enkele koppels (liefst uit de regio) die ik gedurende de voorbereidingen en hopelijk ook tijdens de grote dag zelf zou mogen volgen.
Graag een berichtje met je mailadres zodat ik je kan contacteren via mail.
Alvast hartelijk bedankt!
GroetjesCatherine
Catherine, wij zijn afkomstig van Schilde. Je mag me gerust contacteren op char_peeters@hotmail.com
hoi,wij zijn van herentals. je mag me contacteren op missdressage@hotmail.com :)groetjes
Hoi ,Wij zijn van Roeselare, mocht de afstand je niet deren mag je me contacterenViVictoria@hotmail.be
Hallo Catherine,je mag me ook altijd een mailtje sturen. 'k Heb nog veel werk. :-)wetrouwen@hotmail.be GroetjesKatrien
Mocht je interesse hebben om een Nederlands huwelijk (20 min van Antwerpen) te volgen, stuur je me maar een priveberichtje.
Hier van Hasselt... Ik weet niet of dat te ver is? Groetjes (mopie@hotmail.com)
Ik stuurde je privebericht maar nog even melden dat we van Mortsel zijngroetjes sarah
Hey ! Moest je er nog niet genoeg hebben mag je me ook contacteren. Ik ben van putte bij Mechelen. En heb 2 schattige kindjes :-) Groetjes
Wij trouwen pas in 2014, maar moest je voor dan ook nog zoeken. Mag je mij zeker contacteren! Wij zijn van Herentals...deborina3@hotmail.comgroetjes
Hallo!Wat houd het precies in?Wij zijn van Zomergem!
haha veeel gegadigden, zeg....maar moest je Genk niet te ver vinden en je zou dat graag doen (zitten helemaal aan het begin en trouwen eind dit jaar met een beperrrkt budget); laat maar horen: nadia_oyen@hotmail.co
mij mag je ook altijd helpen! Juni 2013 arianne_adams@hotmail.com regio turnhout