TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-4-2013
|
9-1-2013 14:58:24
Kelly, oh Kelly, waar ben je? Stéphanie, je zal zien, ons Kelly komt hier straks een ganse rij rijmpjes afdichten! Wij zullen sowieso een rijmzinnetje gebruiken om te zeggen dat we liever geen bloemen of planten krijgen: "Liever geen plantje of bloem, wij vertrekken de dag na ons feest op honeymoon"
|
|
Katrien
20-4-2013
|
9-1-2013 15:00:43
Haha, inderdaad, hopelijk komt Kelly hier nog langs. Ik zoek ook nog iets. 'k Heb hier een tijd geleden gelezen dat er een bruidje erbij zette "1 win for life ticketje" en dan als cadeautip een envelopje. Ik vond dat een super idee. Maar ik weet ook nog niet zo goed hoe ik dat moet formuleren.
|
|
ineke
29-6-2013
|
9-1-2013 15:08:00
ik ga volgen
|
|
Stéphanie
|
9-1-2013 15:10:13
Ben eens benieuwd naar de versjes van Kelly !
|
|
Delphine
4-5-2013
|
9-1-2013 15:34:51
Hoi Stephanie, wij hebben gekozen voor het volgende zinnetje: "Mocht
u ons met iets willen verrassen
dan hopen we dat het in een envelopje zal passen."
maar ipv te schrijven 'envelopje' gaat er een tekeningetje staan van een envelopje.
groetjes!
|
|
Els
13-4-2013
|
9-1-2013 15:45:33
Hallo,
Wij wensen ook het liefst geld omdat we nog volop aan het verbouwen zijn en dus daarom dit versje: We hebben al heel wat potten en pannen, maar voor ons huisje nog heel wat plannen dus mocht u ons met iets willen verrassen hopen we dat het in een envelopje zal passen.
groetjes,
Els
|
|
fabienne
14-6-2013
|
9-1-2013 15:46:36
Ons spaarvarkentje is nog maar een uitgemergeld dier. Door hem weer gezond te maken, doet u ons een groot plezier.”
Onze harten zijn gevuld met liefde We zijn heel blij met wat we hebben maar denk je toch aan een kado dan graag zo: (spaarvakentje) DEZE HEBBEN WIJ
Zo gelukkig zijn we nog nooit geweest, jullie zijn uitgenodigd op ons huwelijksfeest Liefst voor ons huishouden geen geschenken, maar je mag wel aan ons spaarvarkentje denken.
Mocht u ons met iets willen verrassen, dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen.
|
|
krista
9-8-2013
|
9-1-2013 15:47:01
hey Stéphanie,
deze vind ik wel leuk...
Wilt u ons iets schenken en zit je nu iets te bedenken?... Wij zitten ruimschoots in onze spullen en hebben liever iets om ons spaarvarkentje te vullen...
ik help maar denken he ;-) groetjes
|
|
Jennifer
7-6-2013
|
9-1-2013 16:40:40
En als je, net als wij, vlak daarna op huwelijksreis vertrekt, kan je deze nemen :
Omdat wij op huwelijksreis gaan hebben bloemen bij ons geen lang bestaan. Jullie aanwezigheid, gelukwensen en lach,
zijn de mooiste geschenken op onze huwelijksdag.
Zou u ons toch een presentje willen schenken,
gelieve aan ons spaarvarken te denken.
|
|
tima
8-9-2012
|
10-1-2013 0:26:06
deze was het onze omdat wij op huwelijksreis gaan , hebben bloemen bij ons geen lang bestaan Ons huisje heeft al genoeg prullen maar op onze rekening staan enkel nog nullen dus willen jullie wat schenken gelieve dan aan ons spaarvarken te denken
|
|
kelly
13-7-2013
|
10-1-2013 11:30:52
here I am :-)
speciaal omdat jullie me doen blozen, onze tekst voor op de uitnodiging (ook graag even jullie mening aub, maar in elk geval niet verklappen he ;-)
Uw aanwezigheid is ons het meeste waard, we weten het, feestjes gaan met cadeautjes gepaard... Wil u toch niet met lege handen komen, wij maken weldra graag de reis van onze dromen. Een centje, groot of klein, zou voor onze honeymoon welkom zijn.
Dames, het is ne primeur ze :-)
maar ja, als het niet voor de reis is.... euh...schud schud...
Ons huisje is reeds mooi ingericht, met nog meer spullen is het vast geen gezicht, uw aanwezigheid is voor ons het mooiste geschenk, wil u niet met lege handen komen, deze kleine wenk (envelopje)
tja, zoiets in die stijl had mijn nicht (niet hetzelfde) maar vond het wel mooi
Cadeaus en bloemen hebben we al genoeg, maar ons leven samen staat nog voor de boeg, wil u ons met iets plezieren, een envelopje, dan kunnen we ons leven samen vieren.
In ons huisje staads reeds heel veel, op onze rekening, het tegendeel. U doet ons dan ook het meeste plezier met dit kleine ding hier (envelopje)
ik denk nog even verder ze x x x
|
|
kelly
13-7-2013
|
10-1-2013 11:50:42
Iets mooier dan dit kunnen wij ons niet bedenken, onthoud u dus maar aan grote geschenken, een centje groot of klein zou wel welkom zijn
Wil u ons geheel vrijblijvend toch iets geven, denk dan aan ons verdere leven (envelopje)
Waw nu zijn we weldra echt vrouw en man, zoekt u iets waar u ons mee plezieren kan? Zoek het niet te ver, envelopjes heb je vast her en der... ;-)
|
|
kelly
13-7-2013
|
10-1-2013 12:01:36
Geschenken hoeven voor ons niet want wij hebben drukke wittebroodsweken in het verschiet ( ) Wil u toch niet meet lege handen komen samen hebben wij nog heel wat (dure) dromen Ikzelf zet er geen rekeningnummer bij, ik vind dat zo raar overkomen. Kan daar misschien conservatief in zijn maar vind dat zo precies 'je MOET' niet komen maar je mag wel geld storten. Ik weet ook wel dat het praktisch is voor de mensen die graag iets willen geven er er helaas niet kunnen bijzijn maar als ze ECHT iets willen geven, zal het zen doel wel bereiken denk ik dan. Voor alle bruidjes die het wel doen, begrijp me niet verkeerd maar ik voel me er gewoon niet goed bij, vandaar dat ik ook geen specifieke tekstjes in die zin heb.... xxxxxxx
|
|
laurie
26-4-2013
|
10-1-2013 18:22:23
We hebben al potten en pannen, maar nog veel andere plannen. Moest u ons toch willen verassen, hopen wij dat dit in een envelope kan passen.
en dan daarna enkele plannen beschreven, hebben ze toch al een idee waarvoor ze bijdragen ;-) bij ons is dat bijvoorbeeld tuinaanleg..
|
|
kelly
13-7-2013
|
10-1-2013 19:31:47
...en voor katrien.... De loterij hebben we al gewonnen met elkaar want wij vormen nu ook officieel een paar maar voor the new man and wife graag een lotje 'win for life' je weet maar nooit misschien winnen we ooit....
|
|
Keshia
13-7-2013
|
10-1-2013 20:30:45
LOL Kelly!!! :)))
|
|
Evy
1-6-2013
|
12-1-2013 15:21:58
Ongelofelijk Kelly, waar blijf je het toch halen...
|
|
kelly
13-7-2013
|
13-1-2013 17:33:13
:-) uit mijn mouw
|
|
stephanie
12-7-2013
|
14-1-2013 14:51:04
Kelly echt fanatstisch!! :-) Leuk om dit allemaal te lezen :-) Ik zal aan je denken de dag dat ik lig te bekomen van mijn Trouw :-)
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
14-1-2013 14:58:41
niet te doen hé
|
|
kelly
13-7-2013
|
14-1-2013 15:04:30
zottekes!!!!!!!!!!!! amai stephanie, ja denk aan mij dan he hihi 1 dagje vroeger!!!
|
|
stephanie
12-7-2013
|
14-1-2013 21:04:18
Ja inderdaad!! Spannend! Weet er iemand wat van fotograaf jef celen? En ik ben nog op zoek naar een visagiste en kapper. Iemand ideeën? Bedankt bruidjes!
X xx
|
|
jessica
31-5-2013
|
19-1-2013 16:12:02
Amaai Kelly, Ik dacht al dat ik veel inspiratie had ivm gedichten maar jij overtreft t wel . De tekst voor onze trouwuitnodiging heb ik uiteindelijk af gekregen maar bij mijn cadeautip zit ik toch wel n beetje vast? Wij willen ook graag n envelopje, zitten ook al ruimschots in onze spullen en zijn nu ons huisje aan t bouwen. Iemand enig idee hoe ik dit kort als cadeautip op de trouwuitnodiging kan zetten? (wij trouwen 31 mei 2013) Alvast bedankt x
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|