Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe is het mogelijk ?!

11-1-2013 9:07:54
Vraagstuk : Hoe groot is de kans dat in een familie met 4 kleinkinderen, waarvan slechts 2 een vaste relatie hebben, deze op dezelfde dag trouwen? Hetzelfde jaar, dezelfde maand, dezelfde vrijdag ! Vrijdag 13 sept 2013.

Mijn neef en zijn vriendin trouwen op dezelfde dag als wij !!!
Zij wisten onze datum nog niet en wij wisten hun datum nog niet.
Zowel bij ons als bij hun ligt alles al heel lang vast (zaal, fotograaf, Dj, gemeentehuis enz).
Mijn neef en ik zien elkaar niet zo heel erg veel, maar toch vinden we het jammer.
Vooral voor mijn ander neef (zijn broer en getuige) met wie ik dan weer heel close ben, hij gaat zelfs met mijn verloofde op citytrip naar NY. Hij hij al gezegd tussen de feesten op en af te rijden om bij beiden te kunnen zijn, maar Herentals - Zemst/Kortenberg is nu niet de makkelijkste verbinding.
Ook voor de grootouders (80 en 85 jaar) is het lastig want mijn grootvader zou mij ook wegschenken. Zij zouden zowiezo niet de hele dag of avond naar een feest kunnen, laat staan naar 2 feesten ! Volgens mijn mama gaan ze naar onze "dag" komen, omdat het bij ons een klassieker feest is en bij mijn neef eerder klein en casual.
Mijn neef heeft ook al laten weten dat hij het geen ramp zou vinden moesten zij niet naar zijn trouw komen (natuurlijk zou hij het wel jammer vinden, maar hij is daar minder emotioneel in dan zijn nichtje... ikke dus !)

Ondertussen ben ik al wat gekalmeerd :-)
Ik ben niet boos op mijn neefje en wens hun een geweldige trouw, maar ik vind het zo rot (voor iedereen) dat dit op dezelfde datum valt...

Pfffff !

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 878

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik11-1-2013 10:09:57

Ai Carrie, das is echt wel pech hebben.... :-(
Gelukkig leid ik eruit af dat jouw neef er niet zo zwaar aan tilt en het geen ramp zou vinden indien een deel van jullie familie eerder naar jouw trouw gaat.
Dus niet al te veel piekeren hierover !

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik11-1-2013 10:26:18

Het is nu te laat om er iets aan te veranderen, dus jullie kunnen niet meer doen dan er het beste van maken.
Maar leuk is het natuurlijk niet. Die kans is echt heel klein en dan gebeurt zoiets toch...

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik11-1-2013 12:34:02

Ik weet het... mijn neef tilt er veel minder zwaar aan dan ik.
Zelf vind ik het ook geen ramp hoor... en ik ga geen bridezilla worden. Ik vind het eerder jammer en ook wel grappig. Dat wil dan toch wel zeggen dat wij in de familie een goede smaak hebben qua datums kiezen ^_^

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik11-1-2013 16:52:11

Daarvoor zijn er dus save-the-date kaartjes :) Ik had bijna hetzelfde voor maar doordat ons kaartje al verstuurd was en we ook eerst verloofd waren, heeft mijn neef dan toch een andere datum genomen. Tja, iedereen wil natuurlijk trouwen op die prachtige datum 13/09/13 hé ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...