Terug naar overzicht
Mijn ouders dansen zelf niet graag in the spotlight en als 'weggeefdans' - wat voor ons niet heel belangrijk was - hadden zij zoiets van: we hebben jullie al weggegeven toen jullie zijn gaan samenwonen, dat was voor ons veel specialer én in intieme kring. Dus halverwege onze openingsdans komen gewoon de mama's en de papa's bij op de dansvloer. Dan heeft het zijn recht gehad en heeft niemand langer alleen moeten dansen dan ze wilden :) Maar heel ons huwelijk is dan ook niet echt traditioneel.
Hey SophieIk vind dat een hele goeie oplossing van je want hoe mooi het ook voor het koppel zelf kan zijn, zeker als het een lang nummer is, is het voor de gasten soms wel wat langdradig denk ik. Dus ik vind het een goed idee, zeker als je het nummer helemaal wil uitspelen.
Hallo Sophie,Je kan misschien starten met de dans, na een tijdje de dans met de ouders en even later de dans toch afsluiten met je man! (je man kan als grappig toetsje doen alsof hij helemaal geen zin heeft om te dansen met zijn moeder en weer naar je toe lopen) En de ouders gaan naar hun plaats of hun partners komen erbij. Zo wisselen jullie, maar eindig je wel met je man, waar je dan een daverend applaus in ontvangst mag nemen :-) Zo heb je op 4 minuten je openeningsdans gedaan, ouders op de dansvloer gevraagd en de openingsdans toch samen geëindigd! En als je dan toch niet zo graag in the picture staat, is de aandacht van de gasten wat verdeeld. Doe vooral waar je zelf goed bij voelt!!!! Groetjes,Valérie
Dag allemaalHeel erg bedankt voor jullie leuke ideeën! Hier zit echt wel wat in!Groetjes!
Ik heb niet echt bijkomende suggesties maar vind de ideetjes hierboven al heel goed!Ik wilde echter even zeggen dat je een heel mooi nummer gekozen hebt! (Nightwish met Tarja, de goeie ouwe tijd... )