Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering auto's

11-1-2013 15:55:24
Hey beste medebruidjes,
Het is nog eventjes voor ons, maar ik plan graag vooruit!! (wie niet onder ons? )
Ik was een beetje aan het denken hoe we onze auto's zouden versieren. Wij gaan ceremoniewagens inhuren om over en weer naar de Kerk te rijden, maar om naar het gemeentehuis te rijden (en de suite naar de zaal) worden de eigen auto's gebruikt.
Hoe hebben jullie de auto's versierd? We zouden graag iets anders doen als de klassieke 'voile' op de hoedenplank. Iemand een idee?
Groetjes!!

Ann
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 897

candy
20-7-2013
 Meld misbruik11-1-2013 18:55:16

je kan mss stikkers met jullie foto enz er op zetten op de deuren (bij visatprint kan je dat terug vinden) of kijk eens op youtube en tik daar in versiering autos voor bruiloften

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik11-1-2013 20:34:30

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik11-1-2013 22:56:24

wij hebben 1 auto EEN OLDTIMER CREMEKLEURIGE VOLVO AMAZONE...ik heb een rode helium HART ballon VOORZIEN voor aan de antenne,rode lintjes met "with love" voor aan de deurklinken en achteraan witte/creme tule met losse rode rozen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...