Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ophalen 's ochtends

12-1-2013 13:15:18
Hallo allemaal

Ik heb een vraagje over het ophalen van de bruid door de bruidegom. Dit is één van de weinige dingen die we 'traditioneel' zouden willen houden :-)

Nu, mijn ouders hebben een beetje een lastig huis wat dat betreft. Zij hebben een glazen voordeur,, daarachter nog een glazen deur. Als hij aanbelt en ik kom open doen, dan heeft hij alles al gezien voordat ik open doe, is dat niet wat vreemd? Ik heb het gevoel dat de verrassing er moet zijn op het moment dat je open doet :-) . Ze hebben ook een gigantische voortuin. Je komt via een weggetje aan de voordeur, en daar kan dan eigenlijk maar één persoon wandelen. Dus niemand zou zien. Ik vroeg me dus af of het niet beter is dat mijn toekomstige aanbelt, binnenkomt en dat iedereen dan in de living wacht en dat ik dan naar beneden kom.

Wordt dat soms zo gedaan? Heeft/had iemand hetzelfde probleem? Wat doe/deed jij?

Sophie
18-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 723

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik12-1-2013 13:19:35

dit wordt ook gedaan denk ik hoor! Heb hier toch al wel foto's gezien van bruidjes die de trap afkomen en dat beneden de bruidegom met de suite staat te wachten. Heeft ook wel iets vind ik

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik12-1-2013 13:47:09

ohhh jaaaa like in the mooovieees hihi

edith
29-6-2013
 Meld misbruik12-1-2013 23:16:46

Ik zou de 2 e optie doen. Dat jij van de trap komt.

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik13-1-2013 5:38:47

Vorig jaar is mijn schoonzus getrouwd (zus van mijn aanstaande) en zij is ook van de trap gekomen. Haar man stond beneden te wachten samen met de fotograaf. En de suite stond te wachten in de living en toen kwamen ze samen binnen. Ik vond dit wel leuk en spannend. En hij stond vol verwachting beneden aan de trap te wachten.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik13-1-2013 12:23:32

dat word inderdaat ook gedaan en ik vin het zo ook veel mooier als je van de trap af komt zo duurt het ook een beetje langer voor alleer de bruidegom je gans kan zien en maakt eht nog spanneder vin ik.
Bij onse zal het via de deur moeten omdat we het bij ons eigen thuis doen wegens mijn ouders 200km van ons woond en wij geen trap hebben anders had ik dat ook zo gedaan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...