Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Decoratie Kerk/Feestzaal?

15-1-2013 15:25:20
Hi Iedereen,

Wij zijn vollop bezig met het plannen van onze trouw. Nu lig ik nogal in de clinch met mijn schoonmoeder welke mijn trouw het chiqueste van het chiqueste wil maken. Zo begrijpt ze niet dat een weddingplannen voor mij een verloren kost is. Als argumentatie zegt ze: Wie gaat jouw Kerk en Feestzaal dan versieren en inrichten? De dag voordien zijn die locaties niet altijd beschikbaar om dit te doen en 's morgens vroeg is ook wat krap. Ik wist niet echt goed hoe ik hier op moest antwoorden.Hoe doen jullie dit? (degene zonder weddingplanner dan ;-)) Het zou bij mij dan gaan over: bloemetjes en tule aan de zijkanten van de banken in de kerk; de bloemstukjes plaatsen in de feestzaal, versieren, bomen en inkleding, naamkaartjes,...

Elen
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 695

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik15-1-2013 15:36:50

Op voorhand met de feestzaal bespreken hoe dit kan gebeuren? Misschien kunnen zij het voor jou doen? Onze zaal doet bijvoorbeeld de versieringen zelf, tenzij we iets speciaals zouden willen natuurlijk. Voor de kerk gaan we dit zelf doen met vrienden, de avond daarvoor. Indien de kerk zaterdagmorgen toch nog gebruikt zou moeten worden, mogen we van de pastoor bepaalde dingen al aanbrengen. Alleen bijvoorbeeld de rode loper moet dan wachten, maar dat kunnen vrienden doen een uurtje voor de mis ofzo.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik15-1-2013 15:39:28

wij hebben voor de zaal samengewerkt met de bloemist. die heeft dat gewoon met de zaal geregeld en is alles gaan klaarzetten.
ook voor de kerk zou hij dat zo gedaan hebben ( maar er waren standaard bloemen in de kerk)
je kan ook vrienden vragen om het vlak voordien te doen . zijn vaak ook de mensen die zorgen dat de misboekjes uitgedeeld worden, de huwelijkskaars etc op zijn plek geraakt. Die moeten er nl best wel voor jullie zijn

Stéphanie

Meld misbruik15-1-2013 15:47:54

Wij mogen van de feestzaal, als er geen ander feest is, de vrijdag al komen om alles klaar te zetten. Als er wel een feest is mogen we de vrijdag toch alles brengen en dan zetten zij alles klaar voor mij. Maar bij ons is er niet zoveel die klaargezet moet worden. Er is een viering in de feestzaal zelf, hiervoor hebben we een altaarstuk dus dat moet gewoon vooraan geplaatst worden en langs het gangpad moeten er bloemetjes bevestigd worden. De tafeldecoratie wordt al standaard door de zaal gedaan dus daar moeten wij niet voor kijken. Het enige wat ik nog wil is van die gekleurde suikerpaaseitjes op de tafels strooien omdat we de dag voor pasen trouwen.

inge
21-9-2013
 Meld misbruik15-1-2013 16:00:53

Wij werken samen met onze bloemist, die alles in orde brengt in de kerk. Na de kerk gaat ze alles klaarzetten in de feestzaal. De tafelzetting en zo wordt geregeld door de feestzaal zelf. We moeten gewoon een lijst met wie waar zit binnen steken en dan wordt het zo afgeroepen. We weten nog niet of we naamkaartjes gaan zetten of niet.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik15-1-2013 18:01:05

wij mogen onze feestzaal de dag voordien versieren en wij doen dat samen met ons getuigen en voor de kerk is er al bloemstukken beschikbaar en wij zorgen dan dat er ook al alles licht de dag voor dien voor alles te versieren zoals de ballon enz en dat doet de helpers van de priester wij hebben gewoon gezecht hoe en wat waar we het willen hebben en dat was geen probleem

Ann
18-5-2013
 Meld misbruik15-1-2013 19:53:45

Onze feestzaal mogen we de avond ervoor doen!
En we trouwen pas om 15u voor de kerk, dus we hebben van te voren zelf nog tijd om het te doen! En anders de ochtend zelf een aantal mensen aanspreken om je te helpen! Er zijn zeker mensen die je zeker en vast zouden willen helpen!

En als je schoonmoeder graag een weddingplanner wilt, dat ze 'm zelf betaald ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...