Terug naar overzicht
Hallo ,Mss een mega domme vraag maar wat is het bekeringsmoment?Vriendelijk groetjes,Valerie
Hoi, er bestaan geen domme vragen hoor Valerie.Het is een moment waar je andere mensen even stof heeft om over na te denken.Heb ondertussen eentje gevonden:Wacht niet tot morgen,om wie ontmoedigd is de hand te reiken,want jij kunt nieuwe horizonten openen en een houvast zijn.Wacht niet tot morgen,om wie het uitstekend doet van harte te feliciteren,want jouw aanmoediging mist hij wellicht om in zichzelf te geloven.Wacht niet tot morgen,om de mens te danken die onnoembaar veel voor jou betekent,want op dit woord wacht hij wellicht tevergeefs.Wacht niet tot morgen, om elk misverstand uit te praten en mekaar weer te verstaan,want uitstel kan de barst te groot maken om die nog te herstellen.Wacht niet tot morgen,maar zet vandaag zelf nog zelf de eerste stap,om anderen gelukkig te maken en om nieuwe kansen te scheppen.We laten dit voor lezen door mijn verloofde zijn nicht.Wat denk je ervan?Groetjes
Doet me een beetje denken aan het gedicht 'ga nooit heen zonder te groeten'. Een klassieker, maar misschien iets donkerder dan dat hierboven.
Heel mooi! Dit zou ik ook wel willen gebruiken!