Terug naar overzicht
Ik ken de site niet, maar zou het niet vertrouwen. Als je gaat kijken bij de FAQ en Over ons, is er veel uit het Engels vertaald en is de zinsbouw niet geweldig, werkwoorden vergeten en zo... Ik zou er niet durven bestellen, denk ik.
Made in China. Zo zijn er tientallen sites. Grotere merken laten ook vaak in China produceren, maar toch vaak in betrouwbaardere ateliers en met de nodige tussenpersonen die goede kwaliteit en organisatie waarborgen.Dit is goedkoper dan een merkjurk, die korting zit ergens... minder organiserend personeel, minder kwaliteitscontrole, sneller naaiwerk... Die indruk kreeg ik nadat ik wat googlede over productie en verkoop van trouwjurken...
Als er iets mis is aan je jurk (verkeerde stof, verkeerde maat, slechte afwerking, die dingen komen regelmatig voor) en je belt de klantendienst, zal je van geluk mogen spreken dat je al iemand aan de lijn krijgt, en als je dat geluk hebt, dat die een klein beetje Engels spreekt. Verwacht dan ook niet in het Nederlands geholpen te worden...
HoiIk wil daar ook een bestellen. Heb toch diverse dingen gelezen dat de jurken mooi waren maar stonken naar afhaalchinees maar lucht ging eruit na 2 dagen...Ik wil trouwen word 42 ben niet dik maar is een witte jurk strapless kan dat nog wel? Ik lijk wel iets jonger trouw voor het eerst..