Nu Online
Momenteel zijn er 494 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Save the date - tekstje?

17-1-2013 9:31:55
Hallo

Onze save the date kaartjes zijn klaar en die willen we asap versturen (zeker nu mijn neef het presteerde om ook op dezelfde dag te trouwen ! Niet dat we veel gemeenschappelijke familie hebben (3pers) maar we willen vermijden dat veel volk op vakantie vertrekt, moet werken enz)

Familie en "oudere" generatie krijgen een papieren versie, maar de "jongere" generatie krijgt dit per email.Op het kaartje staan gewoon: Save the date, onze namen en de datum.

Nu zou ik in de email een klein tekstje willen zetten.
vb hou je deze datum vrij? uitnodiging volgt nog. weet je nu al dat je er niet kan zijn, laat iets weten....

Maar mijn poëtische kant laat het vandaag wat afweten :)
Hebben jullie ideetjes of voorstellen?

groetjes
Carrie

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 650

krista
9-8-2013
 Meld misbruik17-1-2013 10:12:58

Hoi Carrie,

Ik probeer ff he ...

Onze grote dag komt dichterbij,
houden jullie 13/09/2013 alvast vrij?
Wij hopen dat jullie samen met ons komen vieren,
dat zou ons heel fel plezieren.
Als jullie die dag echt niet gaan kunnen komen,
jullie weten ons wonen.
Laat het ons dan aub zo vlug mogelijk weten,
dan kunnen wij rekening houden met het eten.

Het is maar een ideetje he..
Veel succes ermee en ik vind het echt balen voor jou ivm je neef.
Laat jullie grote dag er niet door verzieken he..
Lieve groetjes, Krista

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik17-1-2013 12:52:04

Wij wouden eerst in juni trouwen.. kregen we te horen dat mijn nicht ging trouwen in juni.... dan maar een andere datum gekozen... ging het ook weer mis.. nu is het in sept 2013 en ik dat 13 het lucky year zal worden!

ondertussen al 2nichten van me getrouwd....

Ik zou zeggen, laat je er niet door doen zoals ons!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...