Terug naar overzicht
Ik ken geen winkels bij jou in de regio. Maar als dat het budget is (en je niet op zoek bent naar een C&A-achtige winkel), zou je best nu tijdens de solden nog even op zoek gaan. Dan moet dat zeker lukken voor dat budget.
De WE heeft vaak ook mooie kostuums die niet duur zijn - wel niet ontzettend op en top feestelijk (m.a.w: glanzend of zo :-)), maar zijn wel kostuums die nadien nog afgedragen kunnen worden!
E5-mode, Zara, Esprit, Mexx, ...die hebben allemaal mooie kostuums die nadien nog perfect te dragen zijn.Je kan het altijd wat opfleuren en feestelijker maken door een mooie das en pochetje te halen in echte bruidswinkel, in plaats van een gewone standaard das ;-)Zo gaan wij het alleszins doen.
hey in brussel bij dot maar moet je wel veel tijd hebben om te kiezen en te kijken maar daar zijn bekende merken aan spot prijzen
mijn toekomstige heeft dat van hem in de c&a gekocht en vind het gewoon prachtig en het is een 5delig kostum (broek, vest, das, ondervestje, en zakdoekje voor in borstzakje) voor maar 99€ maar je ziet het er niet aan hoor
Hoi Flo,Bij Youniek in Turnhout maken ze kostuums op maat.4 delig voor 399 euro.Ik heb er mijn trouwkleed gekocht en mijn ventje gaat er ook voor zijn kostuum kijken.Super service.Je kan het stof, de kleur, de afwerking van het kostuum volledig zelf bepalen.Groetjes, Krista
een kostuum op maat! Villa Verdi in het Gentse...http://www.italiaansemaatpakken.be/!
Mijn toekomstige heeft zijn kostuum gevonden bij de 'fashion outlet' in zaventem in de buurt van de ikea. Geen idee wat het geworden is, maar het zit wel onder je budget, en door de solden nog wat extra korting! Volgens hem en mijn broer toch veel keuze ook.
De herenwinkel over Hugo Boss in de L. Vanderkelenstraat heeft hele mooie, degelijke maatpakken voor 399 EUR / 400 EUR.