Nu Online
Momenteel zijn er 446 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Raak een beetje het noorden kwijt :(

22-1-2013 11:07:22
Hey allemaal,
Wij trouwen 10 augustus en heb nog heel wat te regelen.
De DJ - ceremoniemeester - fotograaf - visagiste - alternatieve viering in elkaar steken - kaars zoeken ....

pff heb het gevoel dat het hier ( regio tielt) steeds om de zelfde personen gaat je hebt precies geen keuze :(

Alle tips zijn welkom

Sabrina
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 736

Marc

Meld misbruik22-1-2013 11:30:50

Hoi Sabrina,

als je hier op het forum een beetje zoekt, zal je merken dat je in alle categorieën een ruim aanbod hebt, weliswaar verspreid over heel Vlaanderen.

Ik ben fotograaf in bijberoep (ben niet meer vrij op 10/08) en zit er persoonlijk niets mee in om iets verder te rijden voor een opdracht, toch zeker bij een opdracht van een groot aantal uren.

Ik woon in de provincie Antwerpen, en heb zo geregeld opdrachten in de provincies Oost en West-Vlaanderen, zelfs tot tegen de Franse grens.

Misschien je niet beperken tot de handelaars / fotografen / dj's... uit enkel jouw regio, maar iets verder gaan zoeken, dan krijg je weer een heel nieuw aanbod ;-)

succes met je verdere voorbereidingen,

mvg, Marc
www.m-pictures.be

jana
15-6-2013
 Meld misbruik22-1-2013 11:31:48

Hey Sabrina,

Geen paniek ;-), je hoeft toch niet in je regio te blijven voor mensen te contacteren? Vaak werken mensen over gans West-Vlaanderen.

DJ: Studio Enjoy (Knokke), DJ Henk (Torhout),...(beetje op google kijken)
Ceremoniemeester: Kris Deprince, Patrick Schoonbaert, Luc beernaert, ceremonie logghe,...
Kaars: de kaarsengieterij (Brugge), Ateljee Lalyboo (online bestellen), creative point (Tielt)
Fotograaf vind ik moeilijker om advies te geven: wij hebben Moeders Mooiste uit Sijsele.