Terug naar overzicht
Hoi Cynthia,Zoals ik hier al eerder op dit forum gepost heb.Wij hebben gekozen voor bedrukte pennen.Een pen word volgens mij wel nog gebruikt achteraf.Op die pennen hebben wij onze namen en trouwdatum laten drukkenen daar hangen wij dan hartjes-bruidssuiker aan.Mss een idee?Succes met je zoektocht ;-)Groetjes, Krista
Wij zijn in de zomer van 2011 naar een trouw geweest waar je een magneetje kreeg met hun namen, de trouwdag en de thematekening van hun huwelijk. Dat magneetje hangt nog altijd op onze koelkast en ik denk dus vaak terug aan die trouw.
enkele ideetjes bij ons zijn;- wijnstop met vlinder- theelichtje met vlinder- spiegeltje met vlinder gegraveerd(ons thema is vlinders)
Hey,Wij hadden Vedett flesjes met onze foto erop. Veel fijne reacties opgekregen.
Wij hebben inderdaad ook vedett flesjes (voor de mannen) met een foto van ons op en voor de vrouwen hebben we een mini 'vrouwentongen' plant.
Op een trouw hebben wij ook al eens post-it'jes gekregen. Dit was met de zelfde lay out als hun uitnodiging. Dus wel heel tof gedaan en kan je ook altijd gebruiken.
Die Vedett-flesjes zijn wel een leuk idee. Waar kan je die bestellen, en hoeveel kost dit ongeveer?
Chloé, deze kan je gewoon bestellen op de www.vedett.be.Het kost ongeveer 25€ voor 24 flesjes.
Hey,Wat denk je van een mooi doosje waarin 3 leonidaspralinetjes passen?Wat is er belgischer dan chocolade?!Mooie rode of witte doosjes, afgebiesd met een goud lijntje (geef je e-mail door als je er foto's van wilt). Mengeling van beiden kleuren mogelijk en als derde optie zijn er zelfs zwarte doosjes voor de "speciallekes".Gevuld met 3 pralines die je zelf kiest uit ons assortiment! En dit aan een aantrekkelijk prijsje.Gratis levering binnen provincie Antwerpen en 5% korting bij aankoop vanaf 100 stuks.Bij interesse kan u hierop reageren of mailen naar sanne.van.lierde@gmail.com(elke leonidas kan u dit artikel aanbieden, ik ben echter de enigste die u deze voorwaarden en kortingen kan garanderen)Grt, Sanne.
Wij hebben een kleine aftrekker(flessenoper) met onze namen en datum op
Ik denk aan zo'n klepspiegeltje: Bedankt dat JIJ er bij was...Doen ze de klep open en zien ze zichzelf. Kost slechts 0,65 euro, evenveel als een kaartje nadien dus !Ons thema is 'Foto's in het fotohokje' en ergens heeft een spiegel een link met een foto, uiteindelijk zie je er ook jezelf in. Héhé :-))
Oh ja, wij werken ook met gepersonaliseerde balpennen, omdat er zelfgemaakte feestviltjes op de tafels liggen, in de vorm van een fotorolletje (alternatief gastenboek). Mannen die geen spiegeltje willen nemen dan maar een balpen mee naar huis :-))
hoe kleven jullie die foto's van vedett op het vedett flesje?