Terug naar overzicht
Ik zou voor de avondgasten (dus voor het diner) zeggen: we nodigen je uit voor het avondfeestwe nodigen je uit voor het diner en dansfeestIk zou voor de late gasten (met dessertbuffet) zeggenwe nodigen je uit voor het dessertbuffet en dansfeestEn indien er geen dessertbuffet voor hen is:we nodigen je uit voor het dansfeestSucces - hele klus he !
Ahaaaa, geweldig Rebecca! Er is geen dessertenbuffet nee, maar de laatavondgasten smullen wel mee van de bruidstaart en later een snack. Maar da moet er ni echt op he :) zolang ze weten dat ze thuis moeten eten ist goe :-D Bedankt voor je hulp!
Graag gedaan hoor. Het is inderdaad het belangrijkste dat de gasten weten wat te verwachten.
Hallo Sarra,Wij hebben maar 1 uitnodiging waarop staat dat ze verwacht worden op de avond van onze trouwdag. Voor de daggasten heb ik VIP-kaartjes gemaakt en gelamineerd. Deze worden dan bij de uitnodigingen gestopt. Is maar een idee, wij hebben een beperkte gastenlijst en kon moeilijk 2 verschillende drukwerken hebben, vandaar de VIP kaartjes
Hey mop, ik zou erbij zetten dat ze uitgenodigd worden voor het dansfeest en een kleine snack. ik zou dat er dus wel opzetten, anders denken ze mss nog altijd da ze iets te eten krijgen in buffetvorm. X
Maar Kim, als die zien dat ze pas om 21u uitgenodigd worden wete toch dage GEEN eten krijgt?! Kvind da zo raar vr op een uitnodiging te zette dater ne snack wordt voorzien... :| ni?
Goh je kan gerust zeggen dansfeest met late night snack
Ja pas op, mensen verwachten altijd iet! Als wij gedurende week maar om 8u eten en ik word uitgenodigd om 21u dan ga ik niet gegeten hebben hoor :) Dat is naargelang de gewoontes denk ik :D Ik zou er toch opzetten dat ne snack is.