Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opmaak uitnodigingen

22-1-2013 14:33:29
Hey,
Ik ben bezig met de opmaak van onze uitnodigingen, maar ik heb een vraagje. Voor de laatavondgasten zetten we op de uitnodiging:

"Wij nodigen u graag uit op ons avondfeest ter gelegenheid van ons huwelijk vanaf 21u ..."

Maar hoe formuleert ge dat voor de gasten dat al blijven eten?

"Wij nodigen u graag uit op onze diner... ?"

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp pls!

Sarra
15-4-2017
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 927

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-1-2013 14:36:22

Ik zou voor de avondgasten (dus voor het diner) zeggen:
we nodigen je uit voor het avondfeest
we nodigen je uit voor het diner en dansfeest

Ik zou voor de late gasten (met dessertbuffet) zeggen
we nodigen je uit voor het dessertbuffet en dansfeest

En indien er geen dessertbuffet voor hen is:
we nodigen je uit voor het dansfeest

Succes - hele klus he !

Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik22-1-2013 14:49:07

Ahaaaa, geweldig Rebecca! Er is geen dessertenbuffet nee, maar de laatavondgasten smullen wel mee van de bruidstaart en later een snack. Maar da moet er ni echt op he :) zolang ze weten dat ze thuis moeten eten ist goe :-D Bedankt voor je hulp!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-1-2013 14:56:01

Graag gedaan hoor. Het is inderdaad het belangrijkste dat de gasten weten wat te verwachten.

NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik22-1-2013 15:38:44

Hallo Sarra,

Wij hebben maar 1 uitnodiging waarop staat dat ze verwacht worden op de avond van onze trouwdag. Voor de daggasten heb ik VIP-kaartjes gemaakt en gelamineerd. Deze worden dan bij de uitnodigingen gestopt. Is maar een idee, wij hebben een beperkte gastenlijst en kon moeilijk 2 verschillende drukwerken hebben, vandaar de VIP kaartjes

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik22-1-2013 19:21:30

Hey mop, ik zou erbij zetten dat ze uitgenodigd worden voor het dansfeest en een kleine snack. ik zou dat er dus wel opzetten, anders denken ze mss nog altijd da ze iets te eten krijgen in buffetvorm. X

Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik22-1-2013 22:09:52

Maar Kim, als die zien dat ze pas om 21u uitgenodigd worden wete toch dage GEEN eten krijgt?! Kvind da zo raar vr op een uitnodiging te zette dater ne snack wordt voorzien... :| ni?

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-1-2013 22:10:55

Goh je kan gerust zeggen dansfeest met late night snack

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik23-1-2013 15:55:15

Ja pas op, mensen verwachten altijd iet! Als wij gedurende week maar om 8u eten en ik word uitgenodigd om 21u dan ga ik niet gegeten hebben hoor :) Dat is naargelang de gewoontes denk ik :D Ik zou er toch opzetten dat ne snack is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info