Terug naar overzicht
Hallo Hanne,De outletstore van La Sposa.L'orchidée Nuptiale in Moeskroen (héél budgetvriendelijk!)Veel suc6!
hey bij bruidsmode steven in torhout grts
of in de Robel in Roeselare. Daar hebben ze ook een outletafdeling. Ik heb er een marylisekleed gekocht voor 800€
ik heb mijn trouwjurk online besteldop zich geen problemen mee gehad, maar hiermee moet je natuurlijk goed in het oog houden hoe het model is (ik vermoed dat sommige ingewikkelde jurken al snel goedkoop kunnen ogen of dat het duidelijker is dat de kwaliteit niet zo fantastisch is?)bij mijn jurk was alles prima in orde, moet nog wat aangepast worden door de naaister maar das ook normaal (was niet op maat gemaakt)er waren ook wel wat kleine verschillen met de foto maar niets heel erg(het enige wat voor andere mensen mss een probleem kon zijn is dat het kleed vrij kort gemaakt was:p maar gezien ik zelf vrij klein ben, was de lengte perfect voor mij)vergeet niet dat er ook douanekosten bijkomen (tenzij je binnen de eu zou bestellen)en je moet natuurlijk al zeker weten wat je wel of niet staat (en zeker zijn over de stijl van je jurk)
robel in roeselare, in de solden heel goedkoope aanbiedingen,natuurlijk moet je geluk hebben in je maat
HoiIk trouw ook in mei 2014 en heb deze maand al mijn trouwjurk gevonden. Ben gewoon een outletwinkel binnengelopen en mijn ideale trouwjurk gevonden. Kheb enkel 200 euro betaald. De dame vertelde me dat ik waarschijnlijk maar aan 50 euro zou liggen voor de retouches, dus da valt vréé goe mee.Kzou gewoon even in een paar outletwinkels binnenlopen!xxx
beste,ik ken een winkel maar het is wel in rijsel heel mooie jurkjes en helemaal ni duur je hebt er vanaf 150 euro en echt wel mooie kwaliteit je vindt er ook schoenen en sluiers kijk alvast is op de site de winkel noemt tati veel plezier