TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sara
28-6-2013
|
26-1-2013 18:23:28
hoi,
ik zou gewoon zelf op zoek gaan naar de juiste kleur das en gewoon alles eerlijk zeggen tegen je schoonmoeder. Ik zou haar echt wel laten blijken dat haar moeite geappreciëerd wordt...De andere das is dan toch niet verloren? Die kan hij misschien eens aantrekken op haar verjaardag of zo Succes
|
|
Kim
4-10-2014
|
26-1-2013 18:39:50
Ga eens kijken bij suitesupply
|
|
Martine
14-6-2014
|
26-1-2013 20:09:54
Ik zou zelf rondkijken of je "de juiste das" vindt. Vindt je die niet, dan wordt het de das van je schoonmama. Vindt je hem wel, dan wordt het jouw das en gebruikt hij die andere maar voor andere keren.
|
|
Silke
4-5-2013
|
26-1-2013 21:41:34
Ja ik zou zelf dan op zoek gaan naar een nieuwe das en vriendelijk zeggen dat dat de juiste kleur is van jullie thema.. Ze zullen dat wel begrijpen. :)
|
|
Sophie
18-5-2013
|
27-1-2013 9:53:33
Heel erg bedankt! Ik ben nu ook alweer wat gekalmeerd :-) Ik ben veel te hard bezig met die trouw en denk dat ik te veel belang hecht aan het "perfecte plaatje" dat ik heb, maar toch nooit kan worden gerealiseerd... Ik denk dat ik me vooral erger aan mijn vriend, voor wie alles goed is, zelfs als het duidelijk niet klopt :-)
|
|
Joke
25-5-2013
|
27-1-2013 16:42:50
Heey, Onze kleur is een speciaal soort blauw, iets tussen turquoise en koningsblauw, ook heel moeilijk, maar ook mijn lievelingskleur :) Ik ben nu online aan het zoeken om de juiste kleur van das te vinden (je zou denken dat ze toch veel blauwe dassen hebben...) maar idd die das moet passen bij al de rest van de dag he!
Dus ik vind dat je gelijk hebt... en ik zou zelf de juiste das zoeken (en weliswaar dit zeer vriendelijk tegen de schoonmoeder uitleggen).
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
27-1-2013 23:11:42
Ik zou ook zelf zoeken en de das van je schoonma als nood gebruiken of voor andere activiteiten...
Maar ik wil er toch ook wel bijzetten dat je rustig moet blijven... Mijn trouw is vorig jaar enkele maanden voor de trouw afgezegd geweest. Mijn partner kreeg plots koude voeten, voelde zich er niet klaar voor. Hoeveel pijn dit ook heeft gedaan. Ik heb er wel door geleerd dat perfectie niet bestaat.Dit jaar gaan we dan toch trouwen. We hebben alles wat vereenvoudigt en we zijn minstens, neen we zijn gelukkiger als toen!
Je dag zal niet beter of minder goed zijn met de juiste das hoor. Geniet gewoon van jouw dag, jullie dag. Van je ventje, je vrienden en familie die je met warmte omringen!!
Dan pas, word jouw dag perfect!
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|